تالار مقالات بروز تکنولوژی

برای دسترسی به ترافیک نامحدود واقعی باید کدام سرویس اینترنتی را خریداری کنیم؟

حتماً تا به حال به دنبال سرویس اینترنتی برای دسترسی به ترافیک محدود بوده‌اید! شاید در حین بررسی‌های خود به این نتیجه رسیده باشید که اصلاً امکان دسترسی به ترافیک نامحدود وجود ندارد. اگر اینطور فکر می‌کنید، کاملاً در اشتباه هستید. خیلی از کاربران اینترنت فکر می‌کنند که ترافیک نامحدود اصلاً واقعیت ندارد، اما اینطور نیست! ترافیک نامحدود اینترنت، کاملاً واقعی است. اما تمام سرویس‌های اینترنتی اشتراکی مثل TD-LTE، برای کاربران خود امکان دسترسی به ترافیک پرسرعت و نامحدود را فراهم نمی‌کنند.

امروزه بیشتر افراد به اینترنت برای انجام کارهای ضروری یا کسب درآمد نیاز دارند.  در حقیقت، بسیاری از سازمان‌ها، مراکز آموزشی و گیمر‌ها به ترافیک و اینترنت نامحدود نیاز دارند. در واقع، دسترسی به اینترنت پرسرعت می‌تواند امکان بهبود و ارتقاء سازمان‌ها را فراهم کند. سازمان‌ها، نیاز به ارسال فایل‌ها در حجم‌های مختلف به تعداد نامحدود در طول روز را دارند. به همین خاطر، خرید سرویس‌های اینترنتی معمولی نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای سازمان‌ها باشد.

بهترین سرویس برای ترافیک نامحدود

سرویس اینترنت Point to Point برای دسترسی بی‌وقفه کاربران به اینترنت راه‌اندازی شده است. در واقع، افراد برای استفاده از این سرویس نیاز دارند که اشتراک تهیه کنند. به علاوه، برخی از تجهیزات نیز برای راه‌اندازی سرویس اینترنتی نقطه به نقطه لازم هستند. اما با خرید اشتراک و تهیه تجهیزات و راه‌اندازی و نصب این سرویس، کاربران می‌توانند همیشه به ترافیک نامحدود دسترسی داشته باشند. بنابراین، اگر جزو افرادی هستید که استفاده از اینترنت جزو نیاز‌های ضروری تان محسوب می‌شود، سرویس P2P برای شما بهترین انتخاب است. با این سرویس ویژه، نیاز سازمان یا خودتان را برای استفاده از اینترنت نامحدود تأمین خواهید کرد.

این نکته را به خاطر داشته باشید که با خرید اینترنت پوینت تو پوینت، هزینه جهت سفارش ترافیک برای سازمان شما اِعمال نمی‌شود. در حقیقت، ترافیک سرویس اینترنتی نقطه به نقطه، واقعی و نامحدود است. اگر سازمان‌ها بخواهند ترافیک جداگانه را خریداری کنند، باید هزینه‌هایی را متقبل شوند. اما با خرید برخی از سرویس‌های اینترنتی مانند سرویس پوینت تو پوینت، دیگر لازم نیست که ترافیک نامحدود  جداگانه را خریداری کنید.

اینترنت نامحدود با کیفیت عالی

همانطور که گفتیم، گیمر‌ها نیز جزو افرادی هستند که باید اینترنت نامحدود داشته باشند. گیمر‌ها برای دانلود و انجام بازی‌های مختلف به اینترنت پرسرعت احتیاج دارند. از آنجایی که گیمر‌ها می‌توانند با انجام بازی‌های اینترنتی، درآمد‌های بالایی را کسب کنند، باید خرید سرویس‌های اینترنتی پرسرعت و نا محدود مانند Point to point را در برنامه خود قرار دهند.

تعریف سقف ترافیک نامحدود در اینترنت‌های خانگی

به عنوان کاربران اینترنت، حتماً تا به حال به دفعات مکرر واژه ترافیک نامحدود به گوشتان خورده است! منظور از ترافیک نامحدود، این است که کاربران می‌توانند هر چقدر بخواهند در اینترنت سرچ و دانلود کنند. در واقع، هیچ محدودیتی در استفاده از اینترنت برای افراد وجود ندارد. شما می‌توانید بدون هیچگونه محدودیتی، هر تعداد فایل را با استفاده از ترافیک نامحدود، دانلود کنید. در صورتی که اینترنت با ترافیک محدود را سفارش دهید؛ احتمال قطعی اینترنت حین دانلود وجود دارد. اما با خرید ترافیک نامحدود، کاربر با مشکل قطعی در هنگام دانلود مواجه نخواهد شد.

در واقع، سقفی برای ترافیک نامحدود اینترنت خانگی در نظر گرفته نشده است. در ترافیک معمولی و محدود، برای کاربران، سقف مشخصی از ترافیک در نظر گرفته می‌شود. اما این موضوع درباره ترافیک‌های نامحدود صدق نمی‌کند. پس اگر به دنبال سرویس اینترنتی هستید که بتوانید انواع فایل‌ها، فیلم‌ها، تصاویر و…. را در حجم‌های مختلف و بدون محدودیت دانلود کنید، باید سرویس‌های دارای ترافیک نامحدود را انتخاب کنید.

کاربران اینترنت‌های خانگی به خصوص افرادی که در زمینه کار‌های دورکاری یا گیمینگ فعالیت می‌کنند، به اینترنت با ترافیک نامحدود نیاز پیدا خواهند کرد. در واقع، کاربران اینترنت‌های خانگی می‌توانند بدون اینکه سقف خاصی برای آن‌ها تعیین شده باشد، نهایت استفاده را از ترافیک سرویس خود داشته باشند. پس اگر در منزل خود نیاز به ترافیک نامحدود، واقعی و بدون حجم مشخص را دارید، می‌توانید برای خرید سرویس اینترنتی P۲P اقدام کنید. با سرویس ویژه P۲P متوجه ترافیک نامحدود اینترنت خانگی‌تان خواهید شد و دیگر نیازی به سایر سرویس‌های اینترنتی با حجم ترافیک محدود نخواهید داشت.

آیا سرویس اینترنت با ترافیک نامحدود واقعی و بدون سقف در ایران هست؟

شاید این سؤال ذهن شما را درگیر کرده باشد که آیا در کشور ایران، سرویس اینترنتی بدون سقف ارائه می‌شود؟ در پاسخ به این سؤال می‌توان گفت که بله، در ایران، سرویس اینترنتی نامحدود به کاربران اینترنت ارائه می‌شود. اما تمام سرویس‌های اینترنتی، امکان دسترسی به ترافیک نامحدود اینترنت را برای کاربران فراهم نمی‌کنند. در حقیقت، تمام سرویس‌های اینترنتی از قبیل ADSL برای مشترکان خود، ترافیک‌های بدون سقف را ارائه نمی‌دهند. به همین خاطر، امروزه کاربران اینترنت به خرید سرویس‌های پوینت تو پوینت روی آورده‌اند.

از بین سرویس‌های اینترنتی، سرویس پوینت تو پوینت، امکان دسترسی به ترافیک نامحدود را برای کاربران فراهم می‌کند. کاربرانی که سرویس پوینت تو پوینت را خریداری می‌کنند، می‌توانند به اینترنتی نامحدود دسترسی داشته باشند. به عبارت دیگر، کسانی که اینترنت پوینت تو پوینت را خریداری کرده‌اند، می‌توانند از گشت و‌گذار در اینترنت با استفاده از ترافیک نامحدود واقعی نهایت لذت را ببرند. یکی از نکات قابل توجه درباره سرویس اینترنت با ترافیک نامحدود این است که مشترک لازم نیست که هزینه‌ای را برای خرید ترافیک اضافی بپردازید.

سخن آخر

همانطور که گفتیم، استفاده از سرویس اینترنت پوینت تو پوینت برای کاربران این امکان را فراهم می‌کنند که همیشه به اینترنت پرسرعت و نامحدود دسترسی داشته باشند. در واقع، با خرید این سرویس ویژه اینترنتی، دیگر لازم نیست که دغدغه به اِتمام رسیدن ترافیک را داشته باشید. شما می‌توانید بدون نگرانی درباره تمام شدن ترافیک اینترنت، از سرویس اینترنت پوینت تو پوینت استفاده کنید. اما چگونه می‌توان سرویس اینترنت پوینت تو پوینت را سفارش داد؟ افرادی که به دنبال ترافیک نامحدود و واقعی هستند، می‌توانند برای خرید اینترنت P۲P اقدام کنند. شما می‌توانید اینترنت با ترافیک نامحدود یا همان سرویس پوینت تو پوینت را از طریق سایت تک نت سفارش دهید. از مزایای اینترنت نقطه به نقطه یا پوینت تو پوینت تک نت می‌توان به امنیت بالا، سرعت زیاد، عدم قطعی اینترنت و دسترسی به ترافیک نامحدود اشاره کرد. با خرید سرویس ترافیک نامحدود اینترنت تک نت یا همان پوینت تو پوینت، محدودیتی در سرچ و دانلود نخواهید داشت.

 

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.