تالار مقالات بروز تکنولوژی

اطلاعات فاش شده درباره تراشه آیپدهای اپل در سال 2024

شرکت اپل، آی‌پدهای زیادی را تولید می‌کند و احتمالاً همه آنها امسال به روزرسانی شوند. شرکت اپل از عرضه آیپدها در سال 2023 به مدت یکسال کناره گیری کرد. احتمالاً هدف از این کناره گیری، برنامه ریزی اپل برای تولید آیپدهای جدید در سال 2024 بوده است. در حال حاضر، خبری درباره تراشه آیپدهای جدید 2024 فاش شده است.

یکی از این تراشه ها، A14 Bionic است که برای iPad Air 4 و iPhone 12 در سال 2020 مورد استفاده قرار گرفته بود. نسل بعدی آیپدها نیز مجهز به این تراشه هستند. دو دستگاه دیگر آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرومکس با تراشه  A17 Pro ساخته شده‌اند. این تراشه می‌تواند عملکرد دستگاه‌های آیفون را بهبود ببخشد. در نهایت، چهار مدل از دستگاه آی پد ایر 6 نیز با تراشه M2 ساخته می­شوند.

تراشه M2  در سال ۲۰۲۲ معرفی شد و قبل از اینکه در جدیدترین مدل‌های آیپد پرو مورد استفاده قرار بگیرد برای ساخت مک بوک ایر و مک بوک پرو به کار رفت. این تراشه برای ساخت اپل ویژن پرو نیز مورد استفاده قرار گرفته است که در سال جدید عرضه شد. این انتظار می‌رود که همه آیپد‌ها در سال جدید رونمایی شوند. در واقع، شواهد نشان می‌دهند که به زودی آیپد‌هایی با تراشه‌های مختلف تولید و در بازار عرضه خواهند شد.

 

 

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.