تالار مقالات بروز تکنولوژی

ویژن پرو برای رسیدن به حالت‌ایده‌آل زمان زیادی نیاز دارد

مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ اینگونه بیان می‌کند که عرضه اپل ویژن پرو در حالت‌ایده‌آل زمان زیادی طول می‌کشد.گورمن در آخرین خبرنامه  Power Onگفته است که اعضای تیم تولید‌کننده هدست اپل تصور می‌کنند که باید تغییراتی در دستگاه اعمال شود. این تغییرات باید به گونه‌ای باشد که از دستگاه بتوان در طول روز استفاده زیادی کرد. در واقع، کار‌های زیادی باید در زمینه ساخت بهترین دستگاه ویژن پرو انجام شود.

این موضوع مشخص نیست که شرکت اپل، به دنبال چه طرح‌ایده‌آلی از ویژن پرو است. به منظور اطلاع از این مسأله می‌توان سرنخ‌هایی را از کاربران دریافت کرد. در واقع، از کاربران می‌توان درباره ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه سؤال کرد. به عقیده بسیاری از کاربران از هدست Vision Pro نمی‌توان در طول روز زیاد استفاده کرد. به عقیده کاربران، این دستگاه به راحتی قابل حمل نیست. از انتقادات دیگر مربوط به این محصول می‌توان به باتری با طول عمر ضعیف و باگ‌های این دستگاه اشاره کرد.

در صورتی که شرکت اپل بتواند مشکلات را طی چهار نسل حل کند، ویژن پرو جایگزین آی پد می‌شود. در واقع، پروسه ساخت ویژن پرو باید مانند پیشرفت‌ها در زمینه تولید آی پد، اپل واچ و آیفون باشد. گورمن خاطر نشان کرد که شرکت اپل در تلاش است که آی‌پد را جایگزین سایر محصولات مانند مک کند. شرکت اپل در تلاش است که دستگاهی با بهترین قابلیت‌ها را تولید کند. قیمت ویژن پرو از ۳۵۰۰ دلار شروع می‌شود و دارای به روزرسانی‌های سخت‌افزاری است. به روزرسانی‌های نرم‌افزاری زیادی لازم است تا این محصول جایگزین ipad شود. تا زمان عرضه بهترین ویژن پرو می‌توانید از همین نمونه اولیه استفاده کنید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.