تالار مقالات بروز تکنولوژی

تیم کوک، عرضه Vision Pro را با راه‌اندازی آیفون مقایسه می‌کند!

ویژن پرو، بالاخره در ایالات متحده رونمایی و عرضه شد. هدست واقعیت ترکیبی اپل، در ماه ژانویه قبل معرفی شده است. در حال حاضر، این هدست واقعیت مجازی با قیمت ۳۴۹۹ دلار در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد. مدیرعامل شرکت اَپل، تیم کوک، بعد از اینکه از فروشگاه خیابان پنجم اَپل در نیویورک بازدید کرد، عرضه آیفون را با محصولات دیگر مورد مقایسه قرار داد.

کوک در روز جمعه برای پرسنل اَپل، یادداشتی را ارسال کرد. در این یادداشت، کوک تأکید می‌کند که اَپل ویژن پرو، عصر جدیدی از محاسبات فضایی را به کاربران آیفون معرفی خواهد کرد. همه کارمندان باید موفقیت‌های این کمپانی را جشن بگیرند و در انتظار این دستگاه شگفت‌انگیز باشند.

مدیر اجرایی اَپل نوشته است که صبح جمعه در فروشگاه Apple Fifth Avenue حضور داشته است و هیجان مشتریان در مورد راه‌اندازی Vision Pro توجه وی را کاملاً جلب کرده بود. همچنین، وی تیم‌های خرده فروشی نیز که نقش مهمی در ارائه دستگاه جدید و نمایش آن داشته‌اند، مورد تحسین قرار داده است.

کوک در طی این یادداشت، عرضه ویژن پرو را با بقیه محصولات شرکت اَپل مانند آیفون، آی پد و مک مورد مقایسه قرار داده است. وی در مصاحبه خود گفته است، ما می‌دانیم که محصولی خاص مانند اپل را معرفی کرده‌ایم که هیچ کدام نمی‌توانستیم تأثیر این دستگاه بر زندگی روزمره‌مان را مورد پیش‌بینی قرار دهیم. بنابراین، ویژن پرو نیز در آینده‌ای نزدیک، به عنوان بهترین دستگاه شناخته خواهد شد.

طبق گفته این شرکت، امروز، دستگاه اپل ویژن پرو رونمایی شده است و محاسبات فضایی منحصر به فردی دارد. ما باید این موفقیت بزرگ را جشن بگیریم و به مسیر پر از پیشرفتی فکر کنیم که در پیشرو داریم.

کوک در گفتگو‌ها با منابع خبری گفته است که در هنگام بازدید از فروشگاه اپل، هیجان مشتریان نسبت به دستگاه ویژن پرو برای وی اهمیت خیلی زیادی داشته است. کوک به خاطره انگیز بودن این لحظه و نقش حیاتی تیم‌های خرده فروشی بر فروش ویژن پرو و ارائه این فناوری بی‌سابقه به جهان تأکید کرده است.

به منظور ساخت ویژن پرو، جدیدترین تکنولوژی مورد استفاده قرار گرفته است تا دستگاهی خاص و منحصر به فرد ساخته شود. اپل ویژن پرو را می‌توان دستاوردی خارق العاده در نظر گرفت. کوک خاطر نشان کرد که از تمام اعضای تیم اپل که زمان خود را صرف ساخت این دستگاه کرده‌اند، بی‌نهایت سپاس‌گزار است. به عقیده کوک، تلاش تمام اعضای تیم، باعث شده است که اپل مرز‌های موفقیت را پشت سر بگذارد.

کوک می‌گوید” طی هفته قبل چهلمین سالگرد مک را جشن گرفتیم، دستگاهی که جهان را متحول کرد”. بعد از آن، محصولاتی مانند آی پد، اپل واچ و… را معرفی کرده‌ایم که هر کدام دریچه‌ای از تکنولوژی را به روی کاربران باز می‌کنند. در حال حاضر نیز به دنبال راه‌اندازی ویژن پرو، کاربران اپل را با نسلی جدید از پیشرفته‌ترین دستگاه ساخته شده براساس جدیدترین تکنولوژی آشنا خواهیم کرد.

از امروز، طرفداران اپل در ایالات متحده نه تنها می‌توانند ویژن پرو را خریداری کنند؛ بلکه می‌توانند نسخه نمایشی آن را در نزدیک‌ترین فروشگاه اپل مشاهده کنند. این نسخه نمایشی از دستگاه به مدت ۲۵ دقیقه در فروشگاه اپل اجرا می‌شود و در مورد نحوه استفاده از ویژن پرو، برنامه‌های موجود و سایر نکات، کاربران را راهنمایی خواهد کرد. کمپانی اَپل خاطر نشان کرد که ویژن پرو در اواخر سال، در چندین کشور دیگر نیز قابل دسترسی خواهد بود.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.