تالار مقالات بروز تکنولوژی

فروش حدود 200000 هدست Vision Pro توسط کمپانی اپل

پایگاه خبری MacRumors، خبر فروش بیش از ۲۰۰۰۰۰ هدست Vision Proرا از منبع معتبر دریافت کرده است. شرکت معروف اپل از تاریخ ۱۹ ژانویه، برای پذیرش پیش سفارش‌های این محصول فعالیت خود را آغاز کرده است. بنابراین، تا تاریخ ۲۹ ژانویه، به مدت ۱۰ روز، هدست‌های Vision Pro در ایالات متحده در دسترس هستند. هدست Vision Pro به عنوان یکی از بهترین محصولات شرکت آمریکایی اَپل شناخته شده است و باکیفیت‌ترین تجربه بصری را برای کاربران فراهم می‌کند.

Vision pro جزو پرفروش‌ترین محصولات کمپانی اَپل است. تحلیلگر اپل، ” می‌نگ چی کو” در دوشنبه گذشته ادعا کرد که کمپانی اپل تا آخر هفته حدود ۱۶۰ الی ۱۸۰ هزار Vision Pro را خواهد فروخت. هدست‌های Vision Pro بعد از عرضه اولیه، ظرف چند ساعت به صورت آنلاین فروخته شدند. اما در فروشگاه نیز، تعداد قابل توجهی از هدست‌های Vision Pro به فروش رسیدند.

اخبار رسانه‌ای که به تازگی در زمینه ارائه جزئیات درباره این محصول به فروش رسیده است، روی افزایش فروش هدست Vision Pro تأثیر زیادی دارد. به احتمال زیاد بعد از شروع پروسه به اشتراک‌گذاری تجربیات و نظرات مصرف‌کنندگان، تعداد افراد زیادی علاقه‌مند به خرید این محصول خواهند شد. انتظار می‌رود که اپل حدود نیم میلیون هدست را Vision Pro تولید کند؛ اما اینکه آیا این تعداد به فروش خواهد رفت به نظر خریداران بستگی دارد.

ارتباط فروش Vision Pro  با میزان تقاضا و تولید محصول

به عقیده‌ی چی کو، تحلیلگر اَپل، تقاضا برای خرید Vision Pro به سرعت کاهش پیدا خواهد. در واقع، این محصول با قیمت بالایی به فروش می‌رسد و به همین دلیل خریداران کمتری دارد. هدست Vision Pro، با قیمت ۳۵۰۰ دلار فروخته می‌شود و همه قادر به پرداخت این هزینه نخواهند بود.

شایعات به دست آمده حاکی از این است که کمپانی اَپل در زمینه فروش vision pro به دلیل مشکل در تولید و قیمت آن با فروش محدودی مواجه خواهد شد. افزایش تولید این محصول نیز به میزان تقاضای مشتریان بستگی دارد. شاید به مرور زمان، تقاضا برای این محصول افزایش پیدا کند؛ اما فروش آن بیشتر از سایر محصولات کمپانی اپل مانند آیفون و آیپد نخواهد بود. همچنین، زمان تحویل vision pro به ماه مارس موکول شده است؛ این عامل می‌تواند باعث کاهش رغبت خریداران شود. با این حال، گزارش‌ها نشان می‌دهد که این شرکت آمریکایی توانسته است که در ظرف کوتاهی و طی ۱۱ روز حدود ۲۰۰۰۰۰ دستگاه vision pro را به فروش برساند. به نظر شما این محصول اپل با کدام سرویس تک نت بهتر کار می‌کند؟ اینترنت TD-LTE یا پهنای باند اختصاصی؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌های برای ما بنویسید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.