تالار مقالات بروز تکنولوژی

آپدیت جدید اندروید اتو، دستیار گوگل را از کار انداخته

به‌نظر می‌رسد که به‌روزرسانی‌های اخیر Android Auto برای برخی از کاربران مشکلاتی را در زمینه Google Assistant ایجاد کرده است. در واقع، کاربران با اخطار” oops, something went wrong” مواجه خواهند شد. این اخطار نشان می‌دهد که اتفاقی در سیستم رخ داده است. Android Auto  می‌تواند با استفاده از دستیار گوگل، موسیقی را کنترل کرده، مقصد را تعیین و تماس‌ها را شروع کند.

برخی از کاربران  Android Autoبا این مشکل مواجه شده‌اند در واقع، به روزرسانی‌های اخیر، در عملکرد دستیار گوگل اختلال ایجاد کرده‌اند. هنگام تلاش برای فعال کردن Google Assistant ، Android Auto  با خطا مواجه خواهد شد. این اخطار، قبل از صدور فرمان صوتی مشاهده می‌شود. درباره این مشکل، گزارشات مختلفی به دست آمده است. به نظر نمی‌رسد که هیچگونه راه حل واضحی در دسترس باشد.

گزارش‌ها حاکی از این است که این به روزرسانی به احتمال زیادی مربوط به Android Auto 11.1 یا برنامه گوگل است. این گزارش‌ها از اواخر ژانویه شروع شده‌اند. در هر صورت، این مشکل برای کاربران مشکلی را ایجاد نمی‌کند و اتفاق غیر معمولی نیست. برخی از اقدامات در زمینه عیب‌یابی می‌تواند شامل بررسی آپدیت‌های برنامه‌ها در فروشگاه Play، نسخه بتای جدید Android Auto، یا برگرداندن نسخه‌های برنامه با حذف نصب به‌روزرسانی‌ها باشد. به احتمال زیاد این مشکلی در طی چند روز آینده رفع خواهد شد. این اتفاق درست وقتی رخ داد که شرکت گوگل، نوعی آپدیت و به روز‌رسانی بصری بزرگ را برای Assistant در Android Auto ارائه داد. با این حال، بعید است که طراحی مجدد به این خطا ارتباطی داشته باشد.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.