تالار مقالات بروز تکنولوژی

کاربران برای استفاده از Bard Advanced به اشتراک احتیاج دارند!

Bard Advanced  با کمک Gemini Ultra مجهز به قابلیت‌هایی خواهد شد تا برای انجام وظایف بسیار پیچیده هوش مصنوعی قابل استفاده باشد. کمپانی گوگل در خبری کرده است که قصد دارد برای اشتراک Bard Advanced  مبلغی را به عنوان هزینه اشتراک دریافت کند. در حال حاضر، استفاده از این برنامه به صورت رایگان انجام می‌شود. اما Bard Advanced روی مدل قدرتمندتر Gemini Ultra AI در شرکت اَپل اجرا خواهد شد.

در حال حاضر، گوگل در خبری مربوط به سال 2023 اعلام کرده است که از اشتراک‌ها، درآمد بالایی را به دست می‌آورد. درآمد گوگل از این سرویس‌های اشتراکی از ۱۵ میلیارد دلار بیشتر بوده است. این شرکت قصد دارد که درآمد خود را با اشتراکی کردن Bard Advanced افزایش دهد.

در ماه دسامبر، Bard Advanced توسط گوگل معرفی شد. این برنامه، جزو پیشرفته‌ترین سرویس‌ها و دستیارهای هوش مصنوعی شرکت گوگل خواهد بود. Bard Advanced از Gemini Ultra پشتیبانی می‌کند. این ابزار هوش مصنوعی برای کار‌های پیچیده‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربران با استفاده از Bard Advanced به هوش مصنوعی دسترسی خواهند داشت که با سرعت بالا، بسیاری از تصاویر، صداها، کدها و متون را درک کرده و روی آنها کار می‌کند.

گوگل در روز سه شنبه قبل اعلام کرده است که Bard Advanced با داشتن اشتراک، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر، Bard  به وسیله Gemini Pro مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد و کاربرد‌هایی از قبل برنامه‌ریزی، خلاصه‌نویسی، کدنویسی و… را دارد. اکنون، این برنامه در بیش از ۲۳۰ کشور و بیشتر از ۲۰ زبان دسترس کاربران قرار گرفته است. ساندار پیچای، مدیرعامل آلفابت خاطر نشان کرد که” در آینده، نسخه پیشرفته‌تری را برای مشترکین ارائه می‌دهیم که توسط Gemini Ultra پشتیبانی می‌شود”.

کمپانی گوگل درباره قیمت Bard Advanced یا جزئیات مربوط به تاریخ انتشار آن اطلاعات بیشتری را به منتشر نکرده است. با این حال، شرکت گوگل قبلاً این موضوع را در اخبار افشا کرده بوده که هوش مصنوعی جدید را در سال جاری عرضه خواهد کرد. قبل از اینکه این برنامه به صورت گسترده عرضه شود، باید به شکل اولیه و آزمایش در دسترس کاربران قرار بگیرد.

در حال حاضر، Google Bard در مقایسه با ChatGPT به صورت رایگان عرضه می‌شود. شما برای استفاده از این برنامه باید هزینه اشتراک 20 دلاری را پرداخت کنید. به نظر، Bard Advanced هم با همین قیمت عرضه می‌شود. در واقع، برای کار با این برنامه باید هزینه اشتراک تعیین شده را پرداخت کنید که شاید در محدوده ۲۰ دلار باشد.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.