تالار مقالات بروز تکنولوژی

میان‌رده‌های اندرویدی می‌توانند بهتر از این باشند

بر اساس گزارشات جدید، گوشی‌های اندرویدی میان رده احتمالاً در اواخر سال جاری با افزایش عملکرد قابل توجهی مواجه خواهند شد. یکی از خبرسازان معتبر Digital Chat Station در وب‌گاه میکروبلاگینگ چینی، ادعایی جالب در مورد تراشه میان‌رده نسل بعدی کوالکام ارائه می‌دهد. این تراشه به عنوان پردازنده

Snapdragon 7 Plus Gen 3  شناخته می‌شود. این پردازنده، بیشترین قدرت را دارد و به عملکرد بهتری گوشی‌های اندرویدی کمک زیادی می‌کند. به نظر می‌رسد که اسنپدراگون ۷ در مقایسه با اسنپدراگون ۸ تغییراتی داشته است. این تغییرات در اولین سری از گوشی‌های پرچمدار ۲۰۲۴ همه کاربران را شگفت‌زده کرده است. تولید گوشی‌هایی با این نوع پردازنده، نوعی پیشرفت برای سازندگان تلفن‌های همراه محسوب می‌شود.

اسنپدراگون 8 نسل 3 با یک هسته اصلی Cortex X4، دو هسته Cortex A520  و پنج هسته Cortex A720  تنظیمات پیشرفته‌تری را در اختیار کاربران گوشی‌های هوشمند قرار می‌دهد. در صورتی اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 از تنظیمات هشت هسته‌ای CPU استفاده کند، دستگاه دارای راندمان و قدرت پردازش بیشتری است. همه ما تحت تاثیر عملکرد اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 در گوشی‌هایی مانند پوکو اف ۵ قرار گرفته‌اند. ترکیب این گوشی‌های میان‌رده‌ی عالی با یک اینترنت پرسرعت و پیشرفته مانند سرویس  LTE می‌تواند بهترین بازده‌ را برای کاربران داشته باشد.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.