تالار مقالات بروز تکنولوژی

محدودیت موجودی حساب پس انداز کارت اپل به ۱ میلیون دلار افزایش پیدا کرد

گلدمن به تازگی، محدودیت موجودی حساب پس انداز اپل کارت را تا ۱ میلیون دلار افزایش داده است. صاحبان این کارت از طریق‌ایمیل مطلع این خبر شده‌اند. طبق اخبار، حداکثر موجودی در حساب کاربران  1,000,000 افزایش پیدا می‌کند؛ این میزان براساس موجودی فعلی شما و شامل سود و سپرده نقدی به صورت روزانه است. میزان موجودی قبلی، ۲۵۰۰۰۰ دلار بود و هرگونه افزایش سپرده مورد تأیید اپل قرار نگرفته است. در واقع، در صورت ورشکستگی، مبلغ مورد نظر به حساب فرد پرداخت نمی‌شود.

شرکت اپل، حساب پس انداز را در ماه‌آوریل و در سال ۲۰۲۳ با مشارکت گلدمن ساکس راه‌اندازی کرد. این حساب را می‌توانید در برنامه کیف پول در گوشی آیفون مدیریت کنید. برای افتتاح حساب به حداقل سپرده و موجودی نیاز ندارد. به علاوه، هیچ کارمزدی از کاربران دریافت نمی‌شود. به منظور افتتاح حساب باید دارای اپل کارت باشید. به علاوه، شما باید اقامت ایالات متحده را داشته و دارای حداقل ۱۸ سال سن باشید. این حساب به دارندگان Apple Card اجازه می‌دهد تا بابت موجودی Apple Cash سود دریافت کنند. در واخر ژانویه، میزان سود این حساب به میزان 5. 4 درصد ارائه می‌شود.

به منظور افتتاح حساب پس انداز در برنامه کیف پول، روی Apple Card ضربه بزنید، سپس گزینه Daily Cash را انتخاب کنید. در انتها نیز باید گزینه  Set Up Savings را انتخاب کنید. طبق گزارش‌ها، گلدمن ساکس قصد دارد که همکاری خود با اپل را به اِتمام برساند. اما مشخص نیست که چگونه این قطع همکاری ممکن است که روی اپل کارت و حساب پس‌انداز کاربران تأثیر بگذارد.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.