تالار مقالات بروز تکنولوژی

کاربران اپل کارت بیشتر از ۱میلیارد دلار درآمد روزانه داشتند

اپل کارت، توسط شرکت اَپل ارائه شده است. این شرکت در ماه ژانویه، موضوعی را برای کاربران خود آشکار کرد. اپل این موضوع را در تاریخ 30 ژانویه فاش کرد که در سال قبل، کاربران به صورت روزانه 1 میلیارد درآمد داشته اند. این کمپانی بزرگ اعلام کرده است که اپل کارت بیشتر از 12 میلیون کاربر دارد. اپل کارت برای بار اول در سال 2019 راه اندازی شد؛ این سرویس در ایالات متحده به صورت انحصاری در دسترس است.

کمپانی اپل این موضوع را نیز اعلام کرد که تقریباً ۳۰ درصد از مشتریان اپل کارت، به صورت ماهانه، دو یا چند پرداخت انجام می‌دهند. بعلاوه، نزدیک به ۶۰۰۰۰۰ کاربر با سایر اعضای خوانده خود حساب مشترک ایجاد می‌کنند.

جنیفر بیلی، معاون اپل در Apple Pay و Apple Wallet خاطر نشان کرد ” هدف ما از ارائه اپل کارت، کمک به بهبود اوضاع مالی کاربران بوده است که بیشتر 12 میلیون نفر هستند”. این معاون شرکت اَپل گفته است که “به آنچه توانستیم در عرض پنج سال به مشتریان اپل کارت ارائه دهیم، افتخار زیادی می‌کنیم”. وی افزود، شرکت ما به آینده، نگاه بهتری دارد. همچنین، ما  ‌امیدواریم در سال جدید بیشتر نوآوری کنیم و ابزار و ویژگی‌های بیشتری را به اپل کارت اضافه کنیم و آن را در اختیار کاربران ارائه دهیم. در واقع، ما می‌خواهیم که با ارائه Apple card  به دارندگان این کارت خدماتی را ارائه دهیم. ما می‌خواهیم به کاربران اپل کارت کمک کنیم از نظر مالی مشکلات کمتری را تجربه کنند.

این شرکت در‌آوریل ماه گذشته، حساب پس انداز پربازده اپل کارت را راه‌اندازی کرد که توسط گلدمن ساکس ارائه شده بود. چند ماه بعد، این حساب بیش از ۱۰ میلیارد دلار سپرده داشت. اپل گفته است که بیشتر کاربران این سرویس نقدینگی روزانه خود را در قالب پس انداز حفظ می‌کنند. تقریباً دو سوم کاربران، سرمایه‌های اضافی را از یک بانک دیگر واریز کرده‌اند. امروزه، کاربران با پس انداز می‌توانند بازده درصدی سالانه تا ۴. ۵ درصد را به دست آورند.

همچنین، شرکت اپل این موضوع را آشکار کرد که بیشتر از 200000 کاربر پس از ثبت نام در برنامه Path to  Apple Card  برای دریافت اپل کارت مورد تایید قرار گرفته اند. شما برای دریافت اپل کارت، این مراحل را طی کنید. با طی کردن مراحل سفارشی‌سازی شده‌ی این برنامه، امکان اخذ اپل کارت برای کاربران وجود دارد. کاربران آیفون اپل می‌‌توانند از این کارت زیبا که در راستای طراحی دیگر محصولات این برند است، استفاده کنند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.