تالار مقالات بروز تکنولوژی

دن ریچیو، مدیر اجرایی اپل، پس از عرضه ویژن پرو، در آستانه بازنشستگی قرار دارد

طبق گفته مارک گورمن از بلومبرگ، دن ریچیو، رئیس سابق بخش مهندسی سخت‌افزار اپل به همکارانش گفت که بعد از بیشتر از 25 سال کار در این شرکت در آستانه بازنشستگی قرار دارد. جان ترنوس به عنوان معاون ارشد بخش مهندسی سخت افزار شرکت اپل در سال 2021 جانشین ریچیو شد. در آن سال، اپل گفت که ریچیو صاحب نقش جدیدی در شرکت خواهد شد. ریچیو، نقشی در زمینه اجرای پروژه هدست ویژن پرو را برعهده گرفت.

ریچیو طبق اطلاعات به دست آمده از اپل در زمینه توسعه و تولید محصولات اپل پیشتاز بوده است. ریچیو، پروسه راهنمایی تیم مهندسی سخت‌افزار این شرکت را برعهده داشت. وی در زمینه تولید محصولات جدید با بالاترین کیفیت، اقدامات نوآورانه‌ای را انجام داده است. بعد از پیوستن به تیم اپل در سال ۱۹۹۸، ریچیو در سال ۲۰۱۰ سِمَت معاون مهندسی سخت‌افزار ipad را به دست آورد. در سال ۲۰۱۲ نیز ریچیو به عنوان مدیر بخش مهندسی سخت‌افزار به تیم اجرایی پیوست.

ریچیو در گفتگو با منابع مطبوعاتی خاطر نشان کرد که بیشتر عمر خود را صرف کار در شرکت اپل کرده است. وی گفت که بهترین محصولات دنیا را تیمی از افراد مجرب تولید کرده است. بعد از ۲۳ سال مدیریت تیم مهندسی سخت‌افزار اپل، این شرکت بسیار به اوج رسید. وی خاطر نشان کرد که من قصد دارم که تمام انرژی و وقت خودم را در زمینه تولید محصولات جدید اپل صرف کنم.

شرکت اپل، ویژن پرو را در اوایل ماه فوریه در ایالات متحده عرضه کرده است. این شرکت اعلام کرد که هدست ویژن پرو در اواخر امسال در سایر کشور‌ها عرضه خواهد شد. هیچ بازه زمانی برای بازنشستگی پیش از موعد ریچیو وجود ندارد. گورمن خاطر نشان کرد که جزئیات مربوط به بازنشستگی ریچیو افشاء شده است و در دست بررسی قرار دارد.

 

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.