تالار مقالات بروز تکنولوژی

شرکت هواپیمایی Beond به مسافران هدست اپل ویژن پرو می‌دهد

شرکت هواپیمایی لوکس Beond تازه تأسیس شده است. این شرکت اعلام کرده است که هدست‌های Apple Vision Pro را به مسافران خود ارائه می‌دهد. این هدست برای سرگرم کردن مسافران در طی پرواز به آن‌ها داده می‌شود. این شرکت هواپیمایی لوکس برای گذراندن اوقات فراغت مسافران اعلام کرد که دستگاه‌های اپل را در اختیار مسافران پرواز‌های خود به مالدیو قرار می‌دهد. رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل Beondخاطر نشان کرد که تجربه سرگرمی در حین پرواز با هواپیما را متحول خواهد کرد. وی بیان کرد که این شرکت، اولین هواپیمایی خواهد بود که این خدمات را به مسافران خود ارائه می‌دهد.

با استفاده از این هدست می‌توانید تصاویر و فیلم‌هایی از مناظر تفریحی و دیدنی مالدیو را در طول پرواز هوایی به این کشور تماشا کنید. مدیر عامل این شرکت خاطر نشان کرد که ما به دنبال ارائه خدمات ویژه به مسافرین خود هستیم و افتخار می‌کنیم که این شرکت توانسته است که فناوری هدست ویژن پرو را مورد استفاده قرار دهد. بسیاری از افراد گفته‌اند که استفاده از هدست در طول پرواز می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. اپل، حالت Travel را به visionOS  اضافه کرده است. کاربران به راحتی می‌توانند فیلم‌ها و تصاویر موردعلاقه خود را در هواپیما تماشا کنند.

حالت سفر اپل ویژن پرو

این هواپیمایی گفته است که از ماه ژوئیه سال ۲۰۲۴، خدمات مهمی را به مسافران ارائه می‌دهد. این اخبار با راه‌اندازی بخش خدمات مسافربری در سال ۲۰۲۳ از مونیخ به مالدیو منتشر شد. شرکت هواپیمایی Beond خاطر نشان کرد که قصد دارد در اواسط سال ۲۰۲۴، پرواز‌های خود را از کشور‌های دبی و میلان به مالدیو همراه با امکانات پیشرفته شروع کند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.