تالار مقالات بروز تکنولوژی

خبر 2 رونمایی از برنامه جدید Vision Pro با قابلیت پرسونا و به اشتراک گذاری فایل سه بعدی

برنامه Vision Pro یک نوع سرویس جدید است که چند روز دیگر در zoom رونمایی خواهد شد. در واقع، این برنامه مهم در تاریخ ۲ فوریه منتشر می‌شود. بنابراین، اگر به دنبال برنامه‌ای برای برقراری ارتباطات ویدیویی هستید،Vision Pro  را از دست ندهید! این سرویس جزو برنامه‌های ویدیویی است که برای برگزاری جلسات تیمی کاربرد زیادی دارد. برنامه zoom، جهت برگزاری گردهمایی‌ها و کلاس‌های درس غیرحضوری کاربرد دارد. زوم توانسته است که محبوبیت زیادی را نسبت به اپلیکیشن‌های دیگر به دست آورد.

معرفی قابلیت جدید Vision Pro

قابلیت جدید ویژن پرو در ۲ فوریه رونمایی خواهد شد. به این برنامه‌ی زوم، امکانات مهمی افزوده شده است. امکان به اشتراک‌گذاری فایل سه بعدی و قابلیت پرسونا از ویژگی‌های جدید برنامه Vision Pro است. Persona  با استفاده از دوربین‌های Vision Pro ایجاد می‌شود و در هنگام تماس‌های ویدیویی برای کاربر نقش مهمی را ایفا می‌کند. اما پرسونا در این برنامه چگونه ایجاد می‌شود؟ با استفاده از تصویربرداری سه بعدی از صورت فرد، پروسه ساخت پرسونا انجام می‌شود. این فناوری پیشرفته می‌تواند به مخاطبین شما این حس را القاء کند که به صورت زنده‌تر با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنید.

پرسونا‌ها مانند کاربر عمل کرده و بر اساس حرکات صورت و دست فرد می‌توانند که ژست گرفته و واکنش نشان دهند. در واقع، قابلیت ” پرسونا” در ورژن جدید Vision Pro، با انجام اسکن چهره، به کاربران امکان دسترسی به نمایش فضایی از حالات و ژست‌های خودشان را می‌دهد. کاربران با استفاده از این برنامه احساس می‌کنند که در اتاق، همراه با مشتریان و همکاران خود حضور دارند. به همین خاطر، برای سازمان‌هایی که قصد تجربه ارتباط ویدیویی با مشتریان و همکاران خود از راه دور را دارند، این اپلیکیشن بسیار کاربردی خواهد بود.

همچنین، این برنامه قابلیت به اشتراک‌گذاری فایل‌های سه بعدی را نیز اضافه می‌کند که امکان مشاهده آن‌ها به صورت زنده در Vision Pro وجود دارد. در حقیقت، به دلیل رابط سه بعدی برنامه visionOS، کاربران قادر خواهند بود که در زوم، فایل‌های سه بعدی را به اشتراک بگذارند. کاربرانی که از این برنامه کاربردی استفاده کنند، احساس خواهند کرد که به صورت زنده در یک کنفرانس یا برنامه ویدیویی حضور دارند. افرادی که از قابلیت‌های این اپلیکیشن استفاده می‌کنند، بهترین تعاملات را با مخاطبین خود تجربه خواهند کرد. بنابراین، حواستان به تاریخ انتشار این برنامه کاربردی باشد تا به موقع برای دریافت و استفاده از آن اقدام کنید! برای این که بتوانید از گجت پیشرفته استفاده کنید، به پیشرفته‌ترین سرویس اینترنت یعنی پهنای باند اختصاصی نیاز دارید! همین حالا با کارشناسان تک نت تماس بگیرید و بیشتر از این خودتان را از اینترنت خوب محروم نکنید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.