تالار مقالات بروز تکنولوژی

مشکل Ghost Touchs در برخی از ساعت‌های سری 9 و اولترا 2

این هفته اخباری منتشر شده و اپل اعلام کرد که گزینه لمس صفحه نمایشگرهای ساعت‌های اپل واچ سری 9 و اولترا 2 مشکل دارد. طبق گزارش‌های به دست آمده” عده‌ای از کاربران گزارش داده‌اند که هنگام استفاده از اپل واچ اولترا ۲ و اپل واچ سری ۹ با مشکل در نمایشگر مواجه شده‌اند. در واقع، لمس صفحه نمایشگر به درستی کار نمی‌کند. برخی از کاربران، اسم این مشکل را Ghost Touchs گذاشته‌اند.

طبق گفته اپل، این مشکل باعث می‌شود که نمایشگر مدل‌های خراب اپل واچ، عملکرد نادرستی داشته باشند. در واقع، عملکرد غیرمنتظره نمایشگر به کاربر ارتباطی ندارد. همچنین، این مشکل باعث می‌شود که کاربر قادر به وارد کردن رمز عبور دستگاه نباشد. شرکت اپل به کاربران پیشنهاد می‌کند که نرم‌افزار Apple Watch را آپدیت نگه دارند. اپل امید دارد که بتواند در آینده، مشکل به‌روزرسانی‌های اپل واچ os را برطرف کند. شرکت اپل درباره گستردگی این مشکل صحبت نکرده است. همچنین، بازه زمانی برای رفع احتمالی این مشکل ارائه نشده است. این موضوع مشخص نیست که مشکل سخت‌افزاری نشان دهنده عملکرد نامناسب دستگاه بوده است یا خیر.

شرکت اپل به تکنسین‌ها دستور داده است که مدل‌های اپل واچ خراب را تعمیر نکنند. این شرکت از کاربران خواسته است تا با نگه داشتن همزمان Digital Crown و دکمه کناری، دستگاه را دوباره راه‌اندازی کنند. در واقع، کاربران باید تا وقتی که لوگوی اپل ظاهر شود، این دکمه‌ها را به صورت همزمان نگه دارند. اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 در ماه سپتامبر سال 2023 عرضه شده اند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.