تالار مقالات بروز تکنولوژی

با Apple Vision Pro در خیابان راه نروید

اپل در زمینه ساخت دستگاه ویژن پرو تمام تلاش خود را کرده است. اما این دستگاه شبیه به عینک نیست و همه جا امکان استفاده از آن وجود ندارد. به عقیده برخی از کاربران، استفاده از اپل ویژن پرو هنگام راه رفتن می‌توانند باعث احساس ناخوشایندی برای افراد شد. تا جایی که امکان دارد باید از این دستگاه در هنگام پیاده روی استفاده نکنید. از این دستگاه بهتر است که در محیط خانه استفاده کنید. حتی این دستگاه را بهتر است که در هواپیما و قطار نیز استفاده نکنید.

اپل ویژن پرو در برابر آب مقاوم نیست

برخلاف Ray Bans متا، یا سایر دستگاه‌هایی از این قبیل، ویژن پرو دارای قابلیت مقاومت در برابر آب نیست. این دستگاه در دمای بین ۳۲ الی ۸۶ درجه قابل استفاده است. به دلیل اینکه ویژن پرو مقاوم در برابر نفوذ آب نیست، نباید از این دستگاه در محیط بیرون از منزل استفاده کنید. لازم به ذکر است که در قسمت بالای هدست، دریچه‌ای وجود دارد. بنابراین، در صورت بارش باران، آب وارد این دریچه می‌شود و دستگاه آسیب می‌بینید.

دید اپل ویژن پرو محدودتر است

در صورت استفاده از اپل ویژن پرو، دید محدودتری خواهید داشت. به همین خاطر، اگر در محیط‌های خارج از منزل از این دستگاه استفاده کنید، احتمال زمین خوردن‌تان وجود دارد.

نور خورشید می‌تواند به هدست‌های VR آسیب برساند

لنز‌های ویژن پرو دارای مقاومت در برابر اشعه خورشید نیستند. به همین خاطر، برای اینکه این دستگاه عملکرد بهتری داشته باشد، نباید ویژن پرو را در بیرون از خانه استفاده کنید. برخورد مستقیم نور خورشید به دستگاه به هدست آسیب وارد می‌کند. در واقع، برخورد نور خورشید به هدست می‌تواند وضوح دید آن را کاهش دهد.

عمر باتری هدست ویژن پرو کوتاه است

دستگاه اپل ویژن پرو دارای باتری با طول عمر کوتاه‌تری است. در واقع، باید برای استفاده از دستگاه، ویژن پرو را به شارژر متصل کنید. به همین خاطر، به دلیل نیاز دستگاه به باتری با قابلیت شارژ زیاد، باید از اپل ویژن پرو در محیط خانه استفاده کرد.

پوشیدن هدست در محیط بیرون از خانه خطر دزدی را به همراه دارد

هدست ویژن پرو با قیمت ۳۴۹۹ دلار به فروش می‌رسد. به همین خاطر، این دستگاه ارزش بسیار بالایی دارد. اما در صورت استفاده از دستگاه در محیط بیرون از خانه، خطر دزدی وجود دارد. به همین خاطر، باید از این دستگاه در خارج از منزل کمتر استفاده کنید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.