تالار مقالات بروز تکنولوژی

Setapp جزو اولین بازارهای اپلیکیشن جایگزین آیفون در اتحادیه اروپا خواهد بود

MacPaw اعلام کرد که Setapp از ماه آوریل در اتحادیه اروپا قابل دسترسی خواهد بود. افرادی که مایل به دسترسی به نسخه بتا هستند، می‌توانند در صف انتظار منتظر بمانند. بازارهای برنامه‌های جایگزین از تغییراتی محسوب می‌شوند که شرکت اپل در اتحادیه اروپا برای iOS 17.4 به اجرا در می‌آورد.

در سیستم عامل، Setapp  سرویس مبتنی بر اشتراک محسوب می‌شود که به کاربران امکان دسترسی به برنامه‌های زیادی را با قیمت 9.99 دلار در ماه می‌دهد. برنامه‌ها شامل  Ulysses، iStat Menus، Spark Mail، Unite، Yoink و غیره هستند. با شروع عرضه iOS 17.4 و نسخه های جدیدتر، Setapp  برای آیفون در اتحادیه اروپا قابل دسترسی خواهد بود.

MacPaw  گفته است که نسخه آزمایشی setapp قابلیت‌هایی را ارائه می‌دهد. این قابلیت‌ها عبارتند از:

  • نرم افزار خلاقیت و طراحی: خلاقیت خود را با ابزارهای بصری طراحی شده برای ساخت عکس، سند و … افزایش دهید.
  • سبک زندگی و بهره وری: شما می‌توانید کار‌های روزمره خود را به روزرسانی کرده و‌ایده‌ها و یادداشتها را مدیریت کنید.
  • برنامه‌های کاربردی: با استفاده از برنامه‌های کاربردی می‌توانید فایل‌ها را به راحتی به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید از این طریق‌ایده‌های خود را سازماندهی کرده و کار‌های روزمره‌تان را آسان‌تر انجام دهید.
  • ابزار‌های حرفه‌ای و تخصصی: برنامه‌های کاربردی پیشرفته برای شما امکان جستجوی دقیق اسناد، مدیریت پایگاه داده و غیره را فراهم می‌کنند.

شرکت‌ها MacPaw  ، برنامه‌هایش را از طریق ارائه بازار اپلیکیشن جایگزین در اتحادیه اروپا اعلام کرد. کاربران Setapp  در سیستم عامل مک می‌توانند قابلیت دسترسی به برنامه‌های iOS  با سیستم کد QR را داشته باشند. انتظار می‌رود که اپل iOS 17.4 را در تاریخ 6 مارس یا قبل از آن منتشر کند. به منظور کسب جزئیات بیشتر درباره تغییراتی که در فروشگاه App ایجاد می‌شود، می‌توانید اخبار را پیگیری کنید. این تغییرات در خارج از اتحادیه اروپا اِعمال نمی‌شوند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.