تالار مقالات بروز تکنولوژی

به‌روز رسانی فیت بیت باعث از کار افتادن دستگاه‌ها شده؟

فیت بیت ادعا‌های بسیاری از کاربران را مبنی بر اینکه آپدیت نرم‌افزاری که در دسامبر ۲۰۲۳ منتشر کرد بسیاری از دستگاه‌ها را غیرقابل استفاده کرده است،رد کرد. Fitbit در کالیفرنیا تأسیس شده است که در زمینه تولید پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها فعالیت دارد. این کمپانی، اولین دستگاه را در سال ۲۰۱۹ تولید و روانه بازار کرد. از سال ۲۰۱۹ تا به امروز، فیت بیت محصولات متنوع را در سراسر دنیا فروخته است. charge5 یکی از محصولات این کمپانی است که به تازگی کاربران درباره آن نظراتی را ارائه می­دهند. این شرکت در سال 2019، به قیمت 2 میلیارد دلار توسط گوگل خریداری شد. در اوایل این ماه نیز گوگل صد‌ها کارمند فیت بیت را اخراج کرد و بنیانگذاران فیت بیت نیز جزو افرادی بودند که این شرکت را ترک کردند.

بیشتر از ۱۰۰ نفر در طی نظرات خود اعلام کرده‌اند که دستگاه‌های charge 5آن‌ها به خوبی کار نمی‌کند. یکی از کاربران به بی‌بی‌سی گفت که به‌روزرسانی‌ها باعث نقص در این دستگاه‌ها شده است. مالک فیت بیت گفته است که”ما هنوز در حال بررسی این مشکل هستیم، اما تأیید می‌کنیم که دلیل آن به‌روزرسانی اخیر نیست”. وی درباره سایر مشکلات این دستگاه نیز پاسخی ارائه نداده است. مالک فیت بیت حرفی درباره علت طول عمر کوتاه دستگاه صحبتی نکرده است.

مالک بیت فیت این موضوع را نیز بیان کرد که کاربران باید دستگاه‌های خود را آپدیت کنند و در صورت مواجه با مشکل با این کمپانی در ارتباط باشند. وی خاطر نشان کرد که راه ارتباطی ما با کاربرانی که دچار مشکل شده‌اند، از طریق مراجعه به بخش راهنمایی در سایت این شرکت است.

با این حال، برخی از کاربران گفته‌اند که نصب به روزرسانی‌ها در charge 5باعث شده است که دستگاه عملکرد مناسبی نداشته باشد. یکی از کاربرانی که دستگاهش با مشکل مواجه شده بود، نظر خود را اینگونه بیان کرد: ” در حین استفاده، باتری دستگاه تمام شد و بخش پشتیبانی فقط اینگونه راهنمایی کرد که دستگاه را تنظیمات کارخانه برگردانم. اما این کار هم هیچ کمکی به من نکرد. عده ای از کاربران گزارش داده اند که دستگاه آنها یک شبه خراب شده است و عملکرد قبل را ندارد. در برخی مواقع، عملکرد نادرست دستگاه باعث شده است که کاربران تصمیم بگیرند از برند‌های دیگر استفاده کنند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.