تالار مقالات بروز تکنولوژی

سامسونگ تأیید کرد که قرار است پول بیشتری از کاربران بگیرد

سامسونگ به این موضوع تأیید می‌کند که در آینده از کاربران برای استفاده از Galaxy AI هزینه دریافت خواهد کرد. لازم نیست برای دسترسی به قابلیت‌ها هوش مصنوعی گلکسی اس ۲۴ سامسونگ هزینه‌ای را حداقل تا ۲ سال دیگر بپردازید. مدیر اجرایی موبایل سامسونگ تأیید کرد که ممکن است طی دو سال بعد از کاربران درخواست پرداخت هزینه برای دسترسی بیشتر به قابلیت‌های هوش مصنوعی شود. هرچند، هنوز شرکت سامسونگ درباره نسخه پولی Galaxy AI اطلاعات زیادی ندارد. قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی اس ۲۴ در این دستگاه باقی خواهد ماند؛ اما ظرف مدت دو سال این ویژگی ارتقاء پیدا خواهد کرد. بنابراین، به منظور دسترسی به این قابلیت باید هزینه پرداخت کنید.

Samsung Galaxy S24 Ultra قابلیت‌های هوش مصنوعی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند؛ هر چند تا دو سال دیگر این ویژگی را به صورت رایگان دریافت نخواهید کرد. هر چقدر هوش مصنوعی قدرتمند باشد، هزینه اجرای آن بیشتر خواهد بود. بنابراین، مصرف کنندگان نیز باید مبلغ بیشتری را برای استفاده از این سرویس هوش مصنوعی بپردازند.

بعد از اینکه سامسونگ برای اولین بار جزئیات مربوط به گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس ۲۴ را در اوایل این ماه به اشتراک گذاشت، توجه کاربران به برخی از مشخصات این محصول بیشتر جلب شد. مهمترین مشخصه منتشر شده از این محصول، عدم نیاز به پرداخت هزینه برای استفاده از هوش مصنوعی بود. اما این قابلیت فقط تا پایان سال ۲۰۲۵ ادامه دارد.

رئیس سامسونگ گفته است که تا پایان سال 2025، هوش مصنوعی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با افزودن گزینه پرداخت هزینه برای Galaxy AI، قابلیت‌های بیشتری به دستگاه سامسونگ اضافه خواهد شد.
رئیس سامسونگ گفته است که ” احتمالاً آرزوی برخی از کاربران، دسترسی به هوش مصنوعی قوی‌تر است”. بنابراین، برای این کاربران، پرداخت هزینه جهت استفاده از هوش مصنوعی گوشی سامسونگ، ارزشش را دارد. به همین خاطر، رئیس سامسونگ خاطر نشان کرد که در تصمیم‌گیری‌های آتی، تمام این عوامل را در نظر خواهد گرفت. همه ویژگی‌های هوش مصنوعی روی این دستگاه اجرا نمی‌شوند و احتمالاً روی سایر دستگاه‌های پیشرفته‌تر قابل استفاده باشند. بنابراین باید ببینیم که کدامیک از ویژگی‌های اضافی هوش مصنوعی می‌تواند با عرضه S25 در سال آینده ارائه شوند. بسیاری از ویژگی‌های s24  نیز با استفاده از اینترنت پرسرعت قابل دسترسی هستند؛ بنابراین برای دسترسی به قابلیت‌های هوش مصنوعی این موبایل باید سرویس اینترنتی سریع‌تری را خریداری کنید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.