تالار مقالات بروز تکنولوژی

به‌روزرسانی امنیتی ماه فوریه سال ۲۰۲۴ سامسونگ برای این گوشی‌های گلکسی در دسترس است

با گذشت یک ماه از سال ۲۰۲۴، شرکت سامسونگ برای تولید چند دستگاه جدید و قدرتمند، به روزرسانی امنیتی جدیدی را در نظر گرفته است. به علت ماهیت به‌روزرسانی، سامسونگ هیچ تغییر بزرگی در One UI6  بوجود نمی‌آورد. در عوض، چند ترفند وجود دارد که از کاربران سامسونگ در برابر حملات مخرب محافظت می‌کند. به روزرسانی امنیتی سامسونگ گلکسی را حتماً در نظر بگیرید. کاربران با تهدید‌های امنیتی زیادی مواجه می شوند و آپدیت نگه داشتن دستگاه می­‌تواند به جلوگیری از حملات کمک کند.

دستگاه‌های دارای به‌روزرسانی امنیتی در ماه فوریه سال ۲۰۲۴

گوشی‌های پرچمدار سامسونگ دارای قابلیت به روزرسانی امنیتی هستند. سپس، این قابلیت برای دستگاه‌های میان رده نیز قابل مشاهده است. برند سامسونگ در این زمینه بیشتر از گذشته به دستگاه‌های میان رده اهمیت می‌دهد. این موضوع را می‌توان نوعی تغییر خوشایند در نظر گرفت. طی این ماه، گلکسی زد فلیپ ۳، جزو اولین دستگاه‌هایی است که به روزرسانی امنیتی را دریافت کرد. سپس در گوشی‌های زد فولد این به روزرسانی مشاهده شده است.

سری گلکسی اس

از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ می‌توان به گلکسی اس ۲۴ اشاره کرد که در ردیف دستگاه‌های پرچمدار قرار گرفته است. قابلیت به روزرسانی امنیتی به این دستگاه اضافه شده است. سایر گوشی‌های سامسونگ سری گلکسی دارای این قابلیت عبارتند از:

  • Galaxy S20
  • Galaxy S20 Ultra
  • Galaxy S21
  • Galaxy S23
  • Galaxy S21 Ultra
  • Galaxy S23 FE
  • Galaxy S23 Ultra

گلکسی زد فولد

سری گلکسی زد فولد و فلیپ جزو گوشی‌های پیشرفته و قدرتمند هستند. به نظر می‌رسد که برند سامسونگ در پشتیبانی از مدل‌های قدیمی‌تر برای به روزرسانی‌ها در ماه فوریه سال ۲۰۲۴ تعهد بیشتری دارد. گلکسی زد فلیپ ۳، جزو اولین گوشی‌های تاشو بود که به روزرسانی امنیتی را در ماه فوریه دریافت کرد.

گلکسی سری نوت

گوشی‌های سری گلکسی نوت دیگر وجود ندارند. اما برند سامسونگ آپدیت دوره‌ای را برای دستگاه‌هایی انجام می‌دهد که جای خود را به نوع Ultra داده‌اند. این گوشی‌ها عبارتند از:

  • گلکسی نوت 20
  • گلکسی نوت 20 اولترا

گلکسی سری A/M/F
گلکسی سریA ، F و M  جزو گوشی‌های میان رده و مقرون به صرفه هستند. سری گلکسی A بهترین عملکرد و مناسب‌ترین قیمت را دارد. به روزرسانی‌های امنیتی برای این دسته از گوشی‌های سامسونگ اِعمال می‌شود. این لیست از گوشی‌های سامسونگ به صورت مداوم آپدیت می‌شود؛ چون دستگاه‌های بیشتری قادر به دریافت به روزرسانی‌های امنیتی در ماه فوریه هستند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.