تالار مقالات بروز تکنولوژی

مشکلات صفحه نمایش Galaxy S24 و شکایت کاربران

برخی از تلفن‌های گلکسی اس 24 ممکن است بافتی دانه‌دار داشته باشند. تمام مدل‌های گلکسی اس ۲۴ دارای این ویژگی هستند که می‌توان آن را نوعی نقص سخت‌افزاری در نظر گرفت. هرچند، گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۲۴ توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده‌اند، اما این دستگاه‌ها بدون مشکل نیستند. متأسفانه، مشکلات گوشی‌های سامسونگ ممکن است که ادامه دار باشد. چون گزارش‌هایی مبنی بر اینکه برخی از گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ دارای نمایشگر‌های دانه دار هستند، منتشر شده است.

هر سه مدل گلکسی S24، S24+  و S24 Ultra دارای نمایشگری با بافتی دانه‌دار هستند. یکی از کاربران گلکسی اس ۲۴ اولترا گزارش داده است که این شاید به علت مشکل سخت‌افزاری رخ داده است. برخی از کاربران شنیده‌اند که علت بروز این ایراد، مشکل سخت‌افزاری است و سامسونگ تلاش دارد که آن را حل کند.

صفحه نمایش گلکسی اس 24 دارای نقص سخت افزاری است!

جالب اینجاست که برخی از افراد که خود را متخصص در زمینه انواع نمایشگر‌ها می‌دانند، توضیحاتی را درباره الگوی دانه دار نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا در مقایسه با گلکسی اس ۲۳ اولترا ارائه داده‌اند. به منظور اطلاع بیشتر از این ایراد گوشی‌های سامسونگ، دستگاه گلکسی اس ۲۴ اولترا زیر میکروسکوپ مورد بررسی قرار گرفت. این اطلاعات نشان دهنده وجود پیکسل‌های غیریکنواخت است. گلکسی اس ۲۳ اولترا و آیفون ۱۳، این مشکل را نداشته‌اند.

به صورت خلاصه می‌توان گفت که صفحه نمایش گلکسی ممکن است مشکل دیگری نیز داشته باشد. متأسفانه در صورتی که مشکل از نظر سخت‌افزاری باشد، احتمالاً مجبور باشید که دستگاه خود را عوض کنید. در نهایت، اگر می‌خواهید ببینید که آیا گوشی گلکسی اس 24  دارای بافت دانه دانه است، باید سری به Test My Screen  بزنید. از این طریق متوجه می‌شوید که دستگاه شما مشکل دارد یا خیر.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.