تالار مقالات بروز تکنولوژی

Samsung Galaxy Tab Active 5 در ایالات متحده عرضه شده است

  • شرکت سامسونگ، تبلت گلکسی تب اکتیو 5 را در ایالات متحده عرضه کرده است. این تبلت، مقاومت پذیری بسیار زیادی دارد.
  • این تبلت دارای صفحه نمایش 8 اینچ 120 هرتز، پردازنده 8 هسته ای Exynos 1380، باتری 5050 میلی آمپر با قابلیت تعویض است.
  • Galaxy Tab Active 5 از اندروید 14 پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ، طی ماه گذشته جدیدترین محصولات خود را به بازار عرضه کرد. آخرین نسخه در ماه آگوست سال 2022 عرضه شد. در حال حاضر،  Galaxy Tab Active 5در ایالات متحده عرضه می‌شود. این تبلت به عنوان یک دستگاه Enterprise Edition در ایالات متحده به فروش می‌رسد. گلکسی تب اکتیو 5 دارای صفحه نمایش 8 اینچی با وضوح 1920  است که در مقایسه به نمونه‌های قبلی، وضوح قابل توجهی دارد. به دلیل کوچک بودن فریم Galaxy Tab Active 5  این دستگاه به راحتی قابل استفاده است. این دستگاه با وزن 433 گرم، سبک تر از Galaxy Tab Active 4 Pro است و به همین خاطر حمل آن خیلی سخت نیست.

این تبلت دارای گواهینامه‌های IP68  و MIL STD 810H است و به همین خاطر در برابر نفوذ آب مقاومت زیادی دارد. برخلاف برخی از  گوشی‌های‌ Tactical Edition ، این تبلت مقاوم از طریق آمازون در دسترس است. در داخل گلکسی تب اکتیو 5 پرو، پردازنده 5 نانومتری اگزینوس 1380 هشت هسته ای، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد. کارت microSD به شما کمک می‌کند تا در صورت لزوم، حافظه ذخیره سازی دستگاه را تا 1 ترابایت افزایش دهید. این تبلت به یک قلم  S Pen نیز مجهز است.

سامسونگ دارای باتری ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعتی (قابل تعویض) با قابلیت پشتیبانی از شارژ POGO است. حتی این دستگاه می‌تواند بدون استفاده از باتری کار کند. هرچند، باید تبلت به منبع تغذیه USB متصل شود. در زمینه قابلیت‌های نرم‌افزاری این دستگاه نیز خبر‌های خوبی وجود دارد. گلکسی تب اکتیو ۵، نسخه اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند. دستگاه گلکسی تب اکتیو ۵ ، 549 دلار قیمت دارد که بیشتر از سایر دستگاه‌ها از قبیل Tab S9 FE است که با قیمت 530 دلار از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ به فروش میرسد.  قیمت گلکسی تب اکتیو 5 در مقایسه با برخی دیگر از مدل‌های گلکسی تب بسیار بیشتر است. طبق اخبار مشخص است که کاربران این دستگاه چه افرادی خواهند بود. با توجه به این واقعیت که شرکت سامسونگ، محصول را بیشتر برای سازمان‌ها عرضه می‌کنند، قیمت‌ها غیر منتظره نیستند. با این تبلت‌ها می‌توانید در نقاطی که شرایط سخت دارند هم دچار افت سرعت اینترنت نشوید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.