تالار مقالات بروز تکنولوژی

مشکل نمایه‌سازی در موتورهای جستجوگوگل تقریباً 5 روز بعد ادامه دارد!

شرکت گوگل، بروز مشکل تأخیر در نمایه‌سازی را تأیید کرد. این مشکل می‌تواند روی عملکرد برخی از سایت‌ها تأثیر بگذارد. تقریباً پنج روز پس از تأیید مشکل نمایه‌سازی جستجوی Google، این اشکال هنوز به طور کامل حل نشده است. در تاریخ فوریه، شرکت گوگل تأیید کرد که موتور جستجوی با تأخیر در فهرست‌بندی تعداد کمی از سایت‌ها روبرو شده است. این اتفاق وقتی رخ داد که بسیاری از کارشناسان سئو و مدیران وب به صورت یک شبه از فهرست نشدن آخرین محتوای خود شکایت کردند.

در تاریخ ۵ فوریه، ‌گری الیس، تحلیلگر گوگل اظهار داشت که برخی از مشکلات به درستی حل می‌شوند. الیس تأیید کرد که مشکل نمایه‌سازی در موتور جستجو گوگل نیز برطرف شده است؛ اما باز هم باید اصلاحیاتی صورت بگیرد. از ساعت 02:21 در تاریخ 5 فوریه، داشبورد وضعیت جستجوی Google نشان داد که مشکل نمایه‌سازی با کاهش پیدا است. با این حال، گوگل خاطر نشان کرد که هنوز در حال کار بر روی حل دائمی این مشکل است.

مشکل نمایه‌سازی حدود ساعت 30: 11 در تاریخ ۳۱ ژانویه شروع شد. از آن تاریخ به بعد، بسیاری از طراحان وب سایت، سازندگان محتوا و منابع خبری، مشکل نمایه‌سازی در موتور‌های جستجو گوگل را گزارش کرده‌اند. گوگل طی به روزرسانی‌ها گفته است که ما در حال کار روی شناسایی علت بروز این مشکل هستیم. به روز‌رسانی بعدی طی مدت 12 ساعت انجام خواهد شد.

افرادی که دچار مشکل تأخیر در فهرست‌بندی محتوا و نمایش در جستجوی Google شده‌اند، تنها نیستند. گوگل خاطر نشان کرد که فقط زیرمجموعه کوچکی از سایت‌ها تحت تأثیر قرار گرفته‌اند؛ اما تأخیر‌های نمایه‌سازی باعث ناامیدی کسانی شده است که برای افزایش ترافیک و کسب درآمد از طریق بخش جستجوی گوگل به فهرست‌بندی‌ها متکی هستند. گوگل هنوز جزئیاتی را در مورد علت این مشکل ارائه نداده است. شرکت گوگل گفته است که تیم‌های مهندسی در حال بررسی علت اصلی برای حل سریع این مشکل هستند. با خرید اینترنت پرسرعت TD-LTE می‌توانید جستجوهای خود را در گوگل سرعت ببخشید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.