تالار مقالات بروز تکنولوژی

افزایش قیمت Google Workspace

اوایل سال قبل، شرکت گوگل اعلام کرد که برنامه‌های Workspace در سال 2024 شاهد افزایش قیمت خواهند بود. در طی این ماه نیز، افزایش قیمت برای مشتریان فعلی اِعمال می‌شود. در ماه مارس 2023، شرکت گوگل برای طرح‌های Workspace ، تغییرات قیمت را اعلام کرد. همه طرح‌ها، شامل افزایش 20 درصدی قیمت خواهند بود. در حال حاضر، افزایش قیمت‌ها در ماه جاری برای مشترکان Workspace  فعلی اجرا می‌شود. در کنار افزایش قیمت برای برنامه های Workspace  قیمت‌های طرح‌های Enterprise نیز بیشتر می‌شود. این تغییرات قیمت قبلاً در طول سال ۲۰۲۳ منتشر شده بودند. اما در آن بازه زمانی، درباره تغییرات قیمت به صورت دقیق اطلاعاتی ذکر نشده بود. از طریق صفحات مدیریت Workspace، این افزایش قیمت ارائه می‌شود.

شرکت گوگل به جای استفاده از روش‌های اشتراک سنتی، حساب‌های Workspace Enterprise را به صورت مستقیم از طریق فروشندگان به کسب و کارها می‌فروشد. بنابراین، برای هر سازمانی، قیمت‌ها می‌تواند به طور قابل توجهی بر اساس نیاز، تعداد کاربران و بسیاری از عوامل دیگر متغیر باشد. مثال‌هایی در این زمینه نشان می‌دهد که قیمت‌ها برای یک سازمان از 17.30 یورو به 26.64 یورو می‌رسد. این افزایش، تقریباً 54 درصدی خواهد بود. در سایت ZDNet نیز اخیراً افزایش قیمت 38 درصدی در طرح استاندارد Enterprise ثبت شده است. این قیمت از 20 دلار برای هر کاربر در ماه به 27.60 دلار افزایش پیدا کرده است.

این افزایش قیمت‌ها در ماه فوریه سال ۲۰۲۴ اعمال می‌شود. این اطلاعات قبلاً توسط گوگل اعلام شده بود. اما در حال حاضر، افزایش قیمت‌ها، مشتریان را غافلگیر کرده است. گوگل در سال گذشته گفته است که قیمت‌گذاری باتوجه به نرخ دلار آمریکا محاسبه می‌شود.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.