تالار مقالات بروز تکنولوژی

آیا اینترنت در آمریکا رایگان است؟

اینترنت پرسرعت، نیازی اساسی است و سازمان‌های دولتی و خصوصی هر دو در تلاش برای گسترش دسترسی به اینترنت قوی هستند. این امکان برای بسیاری از مردم در ایالات متحده فراهم شده است که از طریق روش‌های مختلف، اینترنت با پهنای باند رایگان را دریافت کنند. راه‌های متعددی برای دسترسی به اینترنت کاملاً رایگان یا با هزینه کم در آمریکا وجود دارد. رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده است که بیشتر شرکت‌ها، هزینه اینترنت را کاهش داده‌اند و سرعت دسترسی به اینترنت برای میلیون خانواده آمریکایی کم درآمد افزایش پیدا کرد. کاخ سفید اعلام کرد که هزینه اینترنت خانواده‌های آمریکایی واجد شرایط حداکثر ۳۰ دلار در ماه کاهش پیدا می‌کند. با توافقهای جدید، ده‌ها میلیون خانواده که از برنامه “اتصال مقرون به صرفه” استفاده می‌کنند، سرویس اینترنتی رایگان را دریافت خواهند کرد. خانوار‌های کم درآمد می‌توانند واجد شرایط شرکت در این طرح باشند. بایدن اعلام کرد که بسیاری از مردم در مشاغل دورکاری فعالیت می‌کنند و این اهمیت دسترسی به اینترنت پرسرعت و مقرون به صرفه را نشان می‌دهد. بنابراین، باتوجه به طرح‌های موجود، اینترنت در آمریکا می‌تواند رایگان یا مقرون به صرفه باشد. با این حال، برای اطلاع دقیق تر از نرخ اینترنت در آمریکا باید هر سال اخبار جدیدتر را پیگیری کنید.

وضعیت اینترنت در آمریکا و قیمت آن

دسترسی به اینترنت پرسرعت در آمریکا

آمریکا برای دسترسی به اینترنت قوی و پرسرعت در سال ۲۰۲۳، مبلغی به اندازه ۴۲ میلیارد دلار را به عنوان بودجه برای این طرح در نظر گرفته بود. با این میزان بودجه، تمام افراد در نقاط کور نیز می‌توانند قادر به استفاده از اینترنت پرسرعت باشند. امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت در ایالت‌هایی از قبیل تگزاس و کالیفرنیا بیشتر از سایر ایالت‌ها است. در واقع، این ایالت‌ها جزو مناطق پرجمعیت محسوب می‌شوند و به اتصال اینترنتی پرسرعت نیاز دارند. اختصاص این بودجه، بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری است که تا به امروز، آمریکا جهت دسترسی به اینترنت قوی و پرسرعت انجام داده است. به عقیده بایدن، در جهان امروز، دسترسی به اینترنت مانند آب و برق جزو الزامات محسوب می‌شود. بنابراین، دولت تلاش کرده است که زیرساخت‌های دسترسی به اینترنت پرسرعت را برای همه فراهم کند.

استاندارد‌های کیفی اینترنت در آمریکا چیست؟

در کشور آمریکا برای سنجش سرعت اینترنت، استاندارد‌هایی در نظر گرفته شده است. حداقل سرعت دانلود در آمریکا، ۲۵ مگابیت در ثانیه است. این مقدار قبلاً ۴ مگابیت در ثانیه بوده است. بر اساس مصوبه جدید، روند و سرعت آپلود در آمریکا افزایش پیدا کرده است. به علاوه، دولت زیرساخت‌های دیگری را نیز برای افزایش سرعت دسترسی به اینترنت در آمریکا در نظر گرفته است. یکی از سرویس‌هایی که کیفیت اینترنت خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، پهنای باند اختصاصی است.

سخن آخر

در این مطلب به بررسی اطلاعاتی درباره اینترنت در آمریکا پرداختیم. اینترنت در آمریکا از سرعت بالایی برخوردار است. برای افرادی که در کسب و کارهای اینترنتی مشغول فعالیت هستند، دسترسی به اینترنت پرسرعت در آمریکا بهترین گزینه است. همچنین، با توجه به طرح‌های موجود، اینترنت در کشور آمریکا می‌تواند رایگان یا مقرون به صرفه‌تر از سایر کشور‌ها باشد. دولت آمریکا با ارائه طرحی جدید، اینترنت رایگان را برای قشر مشخصی از جامعه در نظر گرفته است. بنابراین، آمریکایی‌ها می‌توانند دسترسی مقرون به صرفه‌ای به اینترنت پرسرعت در این کشور داشته باشند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.