تالار مقالات بروز تکنولوژی

آیفون ۱۶ هم تغییرات زیادی نخواهد داشت

طبق گفته مینگ چی کو، تحلیلگر شرکت اپل، در روزهای پایانی امسال گوشی­های آیفون 16 رونمایی می‌شوند دارای تغییرات مهمی در طراحی نخواهد بود. به علاوه، طبق گفته این تحلیلگر، امکان ندارد که شرکت اپل قابلیت مولد هوش مصنوعی جامع تر را تا زمانی ارائه دهد که گوشی آیفون 17 در سال آینده عرضه شود.
این تحلیلگر در پست وبلاگی Medium اینگونه نوشت که ” انتظار می‌رود که اپل مدل‌های جدید آیفون با طراحی‌های متفاوت و برنامه‌های کاربردی GenAI را سال ۲۰۲۵ رونمایی نکند”.

“کو” باور دارد که ویژگی هوش مصنوعی مولد برای گوشی‌های هوشمند پیشرفته لازم است. وی تصور می‌کند که فروش آیفون در سال ۲۰۲۴ احتمالاً با روند کاهشی مواجه باشد؛ چون اپل هنوز محصولات متمرکز بر فناوری هوش مصنوعی مولد را تولید نکرده است.
یکی از تغییرات سخت‌افزاری قابل توجهی که برای سری آیفون ۱۶ شایعه شده است، اضافه شدن یک دکمه برای گرفتن عکس و فیلم است. طبق گزارش اخیر، با فشردن این دکمه، تصویر و فیلم مورد نظر ثبت می‌شود.
کاربران با کشیدن انگشت خود به قسمت‌های راست و چپ روی دکمه آیفون، می‌توانند ضبط ویدیو را شروع کرده و تصاویر را بزرگنمایی و کوچک نمایی کنند.

همچنین، انتظار می‌رود که مدل‌های بالاتر آیفون 16 پرو و ​​ 16 پرو مکس دارای نمایشگرهای 6.3 و 6.9 اینچی باشند. در واقع، این انتظار می‌رود که نمایشگرهای این مدل گوشی از آیفون‌های 15 پرو و پرومکس بزرگتر باشند. صفحه نمایشگر آیفون 15 پرو، 6.1 اینج و نمایشگر آیفون 15 پرو مکس نیز، 6.7 اینچی است. البته این نکته را باید در نظر داشته باشیم که ایفون ۱۶ هم در ایران رجیستر نخواهد شد و راه استفاده از آیفون در ایران همان روش‌های عجیب و غریب قبلی خواهد بود.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.