تالار مقالات بروز تکنولوژی

تغییراتی در طراحی دکمه آیفون 16 پرو

طراحی آیفون ۱۶ پرو در رندر‌های جدید CAD به نمایش گذاشته شد. به نظر می‌رسد که طراحی این دستگاه به آیفون ۱۵ پرو شبیه باشد. البته، تغییراتی در زمینه دکمه‌های دستگاه‌ها اِعمال شده است. دکمه اکشن کمی اندازه بزرگتری دارد. دکمه capture نیز در سمت چپ دستگاه قرار گرفته است. طول این دکمه شبیه به دکمه جانبی بوده و هم سطح با دستگاه است.
قبلاً توسط منبع خبری معتبر، اطلاعاتی درباره آیفون 13 پرو و 14 پرو فاش شده بود. این منبع خبری، به تازگی رندرهایی را از طراحی آیپد ایر 12.9 اینچی و نسل چهارم آیفون SE به نمایش گذاشته است. اپل، طراحی دکمه اکشن را برای آیفون آزمایش کرده است. در حال حاضر، انتظار می‌رود دکمه اکشن آیفون ۱۶ پرو مانند آیفون ۱۵ پرو عمل کند.

شایعه شده است که مهمترین تغییر در طراحی آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس، در نمایشگرهای بزرگتر است. نمایشگرهای این دستگاه­ها به ترتیب از 6.1 به 6.3 اینچی و از 6.7 اینچی به 6.9 اینچی تغییر پیدا کرده اند. بعد از تغییراتی که در قاب و لبه­‌های آیفون 15 پرو در سال گذشته اِعمال شده است، احتمالاً این دستگاه‌­های جدید امسال تغییری نداشته باشند. همچنین، انتظار می­رود که آیفون 16 در پاییز عرضه شود.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.