تالار مقالات بروز تکنولوژی

آیفون 16 پرو مکس بهترین باتری تاریخ آیفون را دارد

طبق شایعاتی که درباره برخی از گوشی‌های بالای رده آیفون به انتشار رسیده است، آیفون ۱۶ پرومکس می‌تواند باتری با طول عمر بالایی داشته باشد. درباره گوشی آیفون ۱۶ پرومکس، اطلاعاتی منتشر شده است. این دستگاه دارای صفحه نمایش  6.3 اینچی، تغییرات داخلی، قابلیت زوم و دوربین باکیفیت‌تری است. همچنین، این دستگاه دارای باتری با اندازه بزرگتر است.

طبق نظر برخی از افراد، مصرف انرژی در گوشی آیفون 16 بهبود پیدا کرده است. نکته جالب این است که آیفون 16 پرومکس بزرگترین باتری با طول عمر بالاتری را خواهد داشت. در حال حاضر، آیفون 15 باتری با قابلیت نگهداری شارژ به مدت 29 ساعت را دارد. اما آیفون 16 پرومکس احتمالاً باتری با قابلیت نگه داری شارژ تا مدت 30 ساعت را خواهد داشت.

گزارش هفته گذشته نشان داد که آیفون 16 پرو مکس دارای باتری 5 درصد بزرگتر از مدل قبلی است. در مجموع، این دستگاه باتری با ظرفیت 4676 میلی آمپر ساعت خواهد داشت. سایر روش‌های صرفه‌جویی در مصرف باتری می‌تواند طول عمر شارژ دستگاه را افزایش دهد. از سایت جزئیات ارائه شده در Naver می‌توان به این قابلیت اشاره کرد که آیفون ۱۶ پرو مجهز به حافظه با ظرفیت ۸ گیگابایت است. ظاهراً شرکت اپل، روند تولید دستگاه با قاب تیتانیومی را نیز بهبهود بخشیده است و هزینه‌ها را نیز کاهش داد. این انتظار می‌رود که سری ۱۶ آیفون در پاییز ۲۰۲۴ عرضه شود. یک راه برای استفاده از آیفون‌های رجیستر نشده وجود دارد که در مورد آن در بلاگ تک نت توضیح داده‌ایم.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.