تالار مقالات بروز تکنولوژی

یک مشکل ۱۲ ساله در لپ تاپ‌های اپل

با وجود اینکه ۱۲ سال پیش، اپل این مشکل را مطرح کرده بود، هنوز هم باگی در سیستم عامل macOS وجود دارد. این باگ باعث می‌شود که سیستم تعادل صوتی در مک تحت تأثیر قرار بگیرد. این مشکل هنوز برطرف نشده است. توسعه‌دهنده‌ای به نام Fabian طی پستی در X این مشکل را مطرح کرده است. وی ادعا می‌کند که هنوز مشکل در تعادل صوتی مک برطرف نشده است.

یکی از کاربران در سال 2013 در Stack Exchange نوشته است که در سال 2003 باگ مشابهی را در سیستم مک تجربه کرده است. سند پشتیبانی OS X 10.2دیگر در وب‌سایت اپل موجود نیست. اپل خاطر نشان کرد که “در برخی موارد تعادل صوتی ممکن است به صورت غیرمنتظره‌ای در سمت چپ یا راست نشان داده شود. این وقتی رخ می‌دهد که به سرعت کلید‌های افزایش یا کاهش صدا را فشار دهید.” برای رفع مشکل، اپل به کاربران توصیه می‌کند که پنل صدا را در تنظیمات سیستم باز کنند و audio balance slider را تنظیم کنید.
در سال 2024 قرار داریم  و  اپل هنوز مشکل تعادل صوتی را در MacOS برطرف نکرده است. هنوز باید از یک برنامه برای رفع خودکار این مشکل استفاده کنم. این برنامه مربوط به سال 2015 است، یعنی به 10 سالگی آن نزدیک می‌شویم. با توجه به پیشنهادات اپل در آن زمان، به نظر می‌رسد که این شرکت نتوانسته بود راه حل مناسبی را ارائه دهد.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.