تالار مقالات بروز تکنولوژی

MSI تایید می‌کند کنسول Claw دارای صفحه نمایش VRR 48-120 هرتزی خواهد بود

Claw از بهترین دستگاه‌ها برای انجام بازی‌های رایانه‌ای متنوع است. کمپانی تولید‌کننده این دستگاه با شرکت‌های شناخته شده مانند ایسوس رقابت بسیار زیادی دارد؛ این کمپانی‌های رقیب نیز به دنبال برنامه‌ریزی برای عرضه نسل دوم کنسول‌های بازی دستی هستند. این کنسول دستی ساخت MSI به رقابت میان دستگاه‌های قابل حمل در بازار دامن است.

مشخصات دستگاه بازی Claw

این دستگاه دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های متعددی است.  claw از اولین رایانه های شخصی با پردازنده Intel Core Ultra است. این دستگاه دارای صفحه نمایشگر با نرخ VRR متغیر است. قبل از این دستگاه،  Asus ROG Ally جزو تنها محصولاتی بود که این ویژگی نرم افزاری را داشته است. همچنین، اطلاعات دیگری درباره claw ثبت شده است. Claw صفحه نمایشی به اندازه 7 اینچ و با بالاترین کیفیت دارد. به علاوه، طبق خبرها، claw دارای صفحه نمایش 48 هرتزی خواهد بود. کیفیت صفحه نمایش این دستگاه بسیار بالا خواهد بود.

Claw  اولین دستگاه مخصوص بازی خواهد بود که از اینتل به جای AMD استفاده می‌کند. این دستگاه بازی دارای گرافیک Intel Arc خواهد بود. به علاوه، به سایر قابلیت‌ها  از قبیلLCD 7  اینچی 120 هرتزی نیز مجهز است. به منظور اجرای بازی‌های متعدد روی دستگاه، claw حافظه‌ای با ظرفیت 16 گیگابایت خواهد داشت. همچنین، این دستگاه بازی دارای باتری قدرتمندی است که تا چند ساعت دوام و ماندگاری خواهد داشت.

آن لی، متخصص بازاریابی MSI  در مصاحبه خود گفته است که این دستگاه دارای صفحه نمایش VRR 48 120 هرتزی خواهد بود. VRR یکی از ویژگی‌های مانیتورها، تلویزیون‌ها و سایر نمایشگرها است که باعث مطابقت نرخ تازه‌سازی صفحه با نرخ فریم محتوایی می‌شود که روی صفحه نمایش داده می‌شود. این قابلیت به طرز چشمگیری تجربه تماشای بازی را برای کاربر بهبود می‌بخشد. این صفحه نمایش می‌تواند به طور خودکار، تصاویر را تا 59  یا 48 فریم در ثانیه به صورت کاملاً واضح نمایش دهد. نرخ نوسازی متغیر به گیمر‌ها این اجازه را می‌دهد تا بازی را در صفحه نمایش دستگاه بازی با بالاترین کیفیت مشاهده کنند.

MSI Claw بهترین گزینه برای گیمر‌ها است که به بازی‌های کامپیوتری علاقه خیلی زیادی دارند. برای انجام بازی‌های آنلاین با تأخیر کمتر و سرعت بیشتر با استفاده از این دستگاه می‌توانید اینترنت تک نت را سفارش دهید. هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار MSI Claw مشخص نشده است. اما براساس برخی منابع خبری، MSI Claw ممکن است که در ماه فوریه یا مارس رونمایی و عرضه شود. پس اگر به فکر خرید دستگاه بازی با صفحه نمایش با وضوح بالا و نرخ VRR بیشتر هستید، claw  را از دست ندهید!

 

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.