تالار مقالات بروز تکنولوژی

بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر 2024 کدامند؟

در این مقاله خواهید خواند:

آرامش انجام بازی‌های تکی آنلاین و هیجان خالص پیوستن به بازی شوتر آنلاین کامپیوتر به کنار، بازی‌های کامپیوتری که با دوستان انجام شوند، شور و حال خاص خود را دارند. این روزها افراد مدام به دنبال بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتری هستند؛ چرا که این بازی‌ها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی گیمرها تبدیل شده‌اند. این بازی‌ها چند سالی است که به جای بازی‌های فیزیکی مورد استفاده قرار گرفته‌اند و بسیار لذت بخش هم هستند. برخی از افراد با انجام بازی‌های کامپیوتری، به کسب درآمد هم می‌رسند. اگر می‌خواهید با بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر آشنا شوید، با ما همراه باشید.

بهترین بازی آنلاین کامپیوتر ۲۰۲۲

بازی‌های کامپیوتری که به صورت آنلاین انجام می‌شوند، تنوع بسیار زیادی دارند. این بازی‌ها هر کدام با روحیات یک سری از گیمرها همسو هستند. چنانچه به دنبال بهترین بازی‌های آنلاین pc هستید، بازی‌های ذکر شده می‌توانند برای شما مناسب باشند:

  •  بازی Warframe، یک بازی اکشن با موضوع نقش آفرینی

یکی از بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتر که از سال ۲۰۱۳ به بعد مورد استفاده افراد زیادی قرار گرفت، بازی Warframe است. در این بازی بازیکنان باید شخصتی به نام تنو را در تمامی بخش‌های بازی کنترل کنند. این شخصیت قبلا یک شخصیت مبارز جهانی بوده است اما حالا پس از خوابی عمیق به مدت چند قرن از خواب بیدار شده و مبارز می‌طلبد. از همان زمانی که وارد این بازی می‌شوید، متوجه خواهید شد که سیاره زمین دچار جنگی میان سیارکی شده است و تنو باید زمین را از دست موجودات فضایی نجات دهد. تنو می‌تواند از ابزارها و امکانات مختلفی که بازی در اختیارش قرار می‌دهد، استفاده کرده و با دشمنان مبارزه نماید.

این بازی که یکی از بهترین بازی‌های آنلاین رایگان pc است، پس از تولید شدن طرفداران زیادی نداشت اما‌ چندی بعد مورد توجه افراد قرار گرفت و هم اکنون طرفداران زیادی دارد. به طوری که خیلی از گیمرها بر سر آن شرط بندی کرده و از طریق انجام این بازی درآمد کسب می‌کنند.

بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر

در تک نت بخوانید: معرفی 20 بازی از بهترین بازی‌های اندروید آفلاین جذاب 2022

  •  بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر  : بازی No Man’s Sky

یکی دیگر از بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتری، بازی No Man’s Sky است که در سال ۲۰۱۶ توسط ناشری به نام هلو گیمر روانه بازار بازی‌های رایانه‌ای شد. اگر شما هم به بازی‌های ماجراجویانه‌ای که در فضا و خارج از سیاره زمین انجام می‌شوند علاقمند باشید، نباید بازی No Man’s Sky را از دست دهید. در این بازی شما باید همواره شخصیتی که Traveller نام دارد را کنترل نمایید. در ابتدای کار، باید به Traveller کمک کنید تا سفینه خود را آماده کند.‌ سپس به سیاره‌های مختلف و در جهت کسب اطلاعات بیشتر سفر نماید.

موجودات فضایی که در این بازی ماجراجویانه نقش آفرینی می‌کنند، همگی از زیبایی‌های گرافیکی و طراحی‌های بصری جذاب برخوردار شده‌اند. نسخه‌های جدیدتری از این بازی وجود دارند که امکان انجام بازی به صورت گروهی را فراهم کرده‌اند. با استفاده از این بازی آنلاین رایگان می‌توانید چند ساعتی را در کنار دوستان خود به شادی بگذرانید.

بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر

  • بازی فورتنایت، از بازی های انلاین کامپیوتر

زمانی که صحبت از بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتری در میان باشد، بازی فورتنایت خود نمایی می‌کند. این بازی به صورت چند نفره انجام می‌شود و رشد زیادی هم داشته است. به گونه‌ای که هم اکنون افراد دست و پا می‌شکنند تا در بازی فورتنایت پیروز شوند. در این بازی تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که جان خود را نجات داده و برای بقا و ماندگاری تلاش کنید اما چگونه؟ مدام باید سلاح جمع آوری کنید.

اگر سرعت عمل نداشته باشید، بدون شک یکی از بازنده‌های این بازی مهیج شما خواهید بود. پس قبل از آغاز بازی فورتنایت، سرعت عمل خود را تقویت کنید. پوسته‌های جذاب، کاراکترهای متنوع و زیبا، پخش کنسرت به هنگام انجام بازی و مواردی از این قبیل باعث منحصر به فردتر شدن فورتنایت شده‌اند. همان طور که گفتیم این بازی پر مخاطب یکی از بهترین بازی‌های آنلاین برای کامپیوتر است که به دو صورت انفرادی و گروهی انجام می‌شود.

  • بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر

    بازی Among Us، ازبازی های آنلاین کامپیوتر

یکی دیگر از بازی‌های جذاب کامپیوتری که با استفاده از ماشین‌ها انجام می‌شود، بازی Among Us است. این بازی از یک فیلم ترسناک الهام گرفته است. در این بازی شما به عنوان یک بازیکن در ایستگاهی فضایی قرار دارید. شکل ظاهری شما این گونه است که سر و بدن و پا دارید اما دست ندارید. هر کدام از بازیکنان حاضر در این بازی یکی از نقش‌های ارائه شده را انتخاب می‌کنند و برای به پایان رساندن ماموریت خود و نجات جان خود تلاش می‌کنند. این بازی چند نفره در سال‌های اخیر از استقبال زیادی بهره مند شده است و بر روی پلتفرم کامپیوتر نیز قابل اجرا است. شما می‌توانید با استفاده از بهترین اینترنت‌ها مثل اینترنت پهنای باند اختصاصی هیجان انجام این بازی را افزایش دهید.

بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر

  •   بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر: بازی Grand Theft Auto Online

از جمله پرطرفدارترین بازی‌های آنلاین کامپیوتری در ایران و ‌جهان، بازی Grand Theft Auto Online است. سبک این بازی، ماجراجویانه است. در GTA Online بازیکنان توانایی آن را خواهند داشت که وارد بخش‌هایی به نام لاوی شوند و مأموریت‌هایی که بر روی دوششان است را به پایان برسانند. بازیکنانی که در این بازی فعالیت دارند همانند بخش تک نفره gta می‌توانند استقامت، ‌پایداری در بازی و ماندگاری خود را با استفاده از ترفندهای رانندگی بهبود ببخشند.

سازندگانی که این بازی را طراحی کرده‌اند، از یک سیستم کسب تجربه استفاده نموده‌اند که با استفاده از آن میزان موفقیت رسیدن ماموریت‌ها افزایش پیدا می‌کند. بازیکنان در این بازی پس از این که امتیازات زیادی را کسب کردند می‌توانند سلاح، ماشین و لباس‌های بیشتری را خریداری کنند و با استفاده از آن‌ها به مصاف با رقیبان خود بروند. بازی gta از همان سال‌های ابتدای انتشار تا کنون همواره مورد توجه افرادی بوده است که به دنبال بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتر هستند. لازم به ذکر است که هر ساله قابلیت‌های بیشتری به این بازی افزوده می‌شود و آن را منحصر به فردتر از قبل می‌کند.

بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر

  • بازی Valorant، از بهترین بازی های انلاین pc

اگر دوست دارید که از قدرت‌های بی نهایت ماورایی استفاده کنید و اگر می‌خواهید یک ابر قهرمان در زندگی باشید، باید در بازی Valorant شرکت کنید. بازی انلاین کامپیوتر بدون نصب است. در این بازی همیشه باید حواستان به گوشه و کنار فضایی که در آن هستید باشد. همچنین باید نقشه‌ها را به خوبی بشناسید تا با استفاده از اطلاعاتی که دارید، به مبارزه کردن بپردازید.

نکته جالبی که در اینجا وجود دارد این است که شما برای انجام این بازی به هیچ سیستم قدرتمندی نیاز نخواهید داشت. این بازی یکی از بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر کم حجم است و در سریعترین زمان ممکن انجام می‌شود. برای این که بازی Valorant بدون پینگ باشد، می‌توانید از بهترین اینترنت وایرلس که سرعت بالایی دارد استفاده کنید و رقیبان خود را تار و مار نمایید.

بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر

  • بازی Dota 2، از بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر

یکی از بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتری سال ۲۰۲۰ و سال ۲۰۲۲،  بازی Dota 2 است. این بازی نسخه تک نفره ندارد و همواره باید به طور چند نفره و گروهی انجام شود. گروه‌هایی که در این بازی شرکت دارند، دو ‌گروه هستند که هر کدام پنج بازیکن دارند. هر تیم مسئول دفاع از پایگاهی است که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. در صورتی که تیم دیگر بتواند به پایگاه تیم مقابل خود نفوذ کند، بازی پایان می‌یابد و تیمی که دو پناهگاه دارد برنده است.

هر یک از ده بازیکنانی که در بازی Dota 2 ایفای نقش می‌کنند، توانایی‌های بی نظیری دارند و به نوبه خود قهرمان هستند. پس شکست دادن این تعداد قهرمان هم کار هر کسی نیست. این بازی به عنوان بهترین بازی آنلاین pc در سال ۲۰۲۰ توانست جوایزی را هم کسب کند. از جمله ویژگی‌های این بازی می‌توانیم به پویایی آن، شکست دشمنان با کسب امتیاز بیشتر و حضور در دنیایی گرافیکی و مدرن اشاره کنیم‌ بنابراین این بازی می‌تواند برای هر فردی لذت بخش باشد.

بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر

  •  بازی Rift، از بازی‌های آنلاین کامپیوتری

اگر گیمر حرفه‌ای هستید و فضاهای خیالی را دوست دارید، پیشنهاد ما به شما انجام بازی Rift است. در این بازی انلاین برای کامپیوتر شما را وارد فضای کاملا تخیلی می‌کند و در آن با مشکلاتی که پیش رویتان قرار دارند مبارزه می‌کنید. این بازی که در سبک نقش آفرینی تدوین شده است، یکی از بهترین بازی‌های آنلاین pc است و طرفداران زیادی دارد.

در بازی ریفت شما در یک دنیای خیالی به نام Telara  قرار دارید. در این دنیا، دو گروه مختلف زندگی می‌کنند که رقیب هم هستند. این دو گروه هر کدام باید برای شکست تیم حریف، از شکاف‌ها وارد شوند، جانانه بجنگند و هیولاها را از بین ببرند. با از بین بردن هر یک از هیولاها، تیم امتیاز کسب می‌کند. با کسب امتیازات بیشتر، تیم برنده بازی خواهد شد. پس باید تمرکز اصلی خود را بر روی از بین بردن هیولاهایی بگذارید که در بازی ریفت به سراغ شما می‌آیند. به جرئت می‌توان گفت که ریفت یکی از بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتری برای افرادی است که عاشق هیجان هستند.

بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر

در تک نت بخوانید: طراحی اتاق گیمینگ + انواع مودم گیمینگ که گیمرها باید بدانند

  •  بازی آنلاین کامپیوتر : بازی Valheim

شاید بازی Valheim به عنوان بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر، تمامی انتظارات شما گیمرهای گرامی را برآورده نکند اما قطعا یکی از جذاب‌‌ترین بازی‌هایی خواهد بود که هر فردی در طول عمر خود آن را انجام می‌دهد. در این بازی دیگر شما درگیر مشغله‌های بیخودی نمی‌شوید؛ چرا که مدام مشغول لذت بردن از دنیای زیبایی هستید که در آن قرار گرفته‌اید. وظیفه شما این است که یک خانه را ایجاد کنید و در این خانه زندگی کنید. در این مسیر با چالش‌هایی مواجه خواهید شد که جذابیت بازی مذکور را چند برابر می‌کند.

  • بازی Sea of Thieves

یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که از طرف استودیو swashbuckling sandbox نشر پیدا کرده است، بازی Sea of Thieves است. در این بازی شما و دوستانتان در بستر دریاها و اقیانوس‌های وسیع باید به تعقیب یکدیگر بپردازید تا جایی که گنج‌های دفن شده در دل دریا را بیابید.

شاید این کار به نظر کمی آسان بیاید اما کار بسیار دشواری است؛ چرا که شکست دادن اسکلت‌هایی که در مقابل هر بازیکنی قرار دارند، راحت نیست. شما می‌توانید به عنوان خدمه‌ای کشتی نیز وارد این بازی شوید و لحظاتی هیجان انگیز و لذت بخش را تجربه کنید. با توجه به این که سرعت عمل در انجام بازی Sea of Thieve حرف اول را می‌زند، بهتر است از اینترنت TDLTE برای انجام این بازی استفاده کنید. پس از یک دوره دریانوردی، یا پیدا کردن گنج می‌توانید آرامش را احساس کنید و طعم دلچسب برنده بودن را بچشید.

بازی Sea of Thieves

  • بازی Phasmophobia

بازی‌های ترسناک رایانه‌ای از سال‌ها قبل تا کنون ‌همواره مورد توجه گیمرها بوده‌اند. Phasmophobia یکی از همین بازی‌های ترسناک و فوق العاده مهیج به شمار می‌آید. در این بازی شما ابتدا وارد یک ساختمان کهنه و خالی از سکنه می‌‌شوید. به محض ورود، با ارواح و اجنه‌ای ملاقات خواهید کرد که هر کدام از آن‌ها سعی در نابود کردن شما دارند؛ اما شما نباید این اجازه را به آن‌ها بدهید. اگر بتوانید با استفاده از سرنخ‌ها روح‌ها را تسخیر کنید و آن‌ها را مطیع خود نمایید، فوق العاه می‌شود.

این بازی یکی از ببهترین بازی های انلاین pc به شمار می‌آید که مکانیزم آن تعقیب و گریز است. پس از این که نام اجنه یا روح را یاد گرفتید، آن را فریاد نزنید؛ چرا که سریعا ارواح دیگر به سراغتان خواهند آمد و شما را نابود خواهند کرد. بدون شک چنین ریزه کاری‌هایی توانسته است این بازی را جذاب‌تر کند.

در تک نت بخوانید: پنج پارامتر اینترنت گیمینگ چیست؟

  • بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر: بازی ASSETTO CORSA

اگر بازی‌های سبک مسابقه‌ای را می‌پسندید، با انتخاب این بازی می‌توانید هیجان زیادی را به دست بیاورید اما قبل از آن باید از بهترین اینترنت خانگی مثل اینترنت وایرلس یا سایر اینترنت پر سرعت استفاده کنید تا سرعت عمل شما در بازی افزایش یابد. این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتر در سال 2019 توسط 505Games ساخته شد و هم اکنون یک بازی پرطرفدار در میان گیمرها است.

در این بازی شما سوار یک ماشین مسابقه‌ای بسیار زیبا می‌شوید و به سمت بی نهایت‌ها حرکت می‌کنید! امتیازات بی نهایت، پول بی نهایت و هیجان بی نهایت! با انجام این بازی می‌توانید تجربه‌ای جدید را به دست بیاورید و با استفاده از ده خودرویی که در اختیار شما قرار گرفته است، به مصاف با رقیبان خود بروید. طراحی زیبای گرافیکی و خودروهای مدرن از جمله جذابیت‌هایی هستند که در این بازی قرار دارند.

بازی ASSETTO CORSA

  • بازی تیکن یا 7Tekken

اگر به دنبال بهترین بازی‌های رایگان pc هستید، ما به شما  بازی تیکن یا 7Tekken را پیشنهاد می‌کنیم. این بازی یک بازی سه بعدی جذاب است که بین دو یا چند نفر انجام می‌شود. در بازی تیکن مجموعه‌ای از شخصیت‌های زرنگ و تنبل وجود دارند که شما یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنید. اگر شانس با شما یار باشد، شخصیت منتخب زرنگ خواهد بود و بر رقیبانتان غلبه خواهد کرد. تیکن یک بازی مبارزه‌ای بر پایه داستان است که می‌تواند چالش‌های زیادی را در پیش روی شما قرار دهد. در این بازی شما باید سریع عمل کنید و هوش و ذکاوت خود را به کار ببندید تا از رقیب کتک نخورید.

  •  بازی Rainbow Six Siege

تا اینجای مطلب، بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر و مهیج در سبک‌های رقابتی یا دوستانه را برای شما معرفی کردیم. نوبتی هم که باشد، نوبت به بازی Rainbow Six Siege می‌رسد که سبک آن تیر اندازی است. در این بازی استراتژیک شما باید تاکتیک‌های تیر اندازی را یاد بگیرید و بمب‌ها را خنثی کنید. در واقع ماموریت شما این است که در مقابل گروگان گیرها بایستید و ساختمان را از شر آن‌ها خلاص کنید. این بازی حرفه‌ای می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را به شما بدهد و هیجان زیادی را به لحظات شما هدیه کند. در اولین باری که وارد این بازی می‌شوید، ممکن است نتوانید به خوبی عمل کنید، چرا که باید بخش‌های مختلف ساختمان بازی را بشناسید. بنابراین پس از مدتی که این بخش‌ها را شناختید، باید نقشه‌هایی پیچیده را طرح ریزی کنید و بر رقیبان خود پیروز شوید.

حال که نقشه‌ای را برای نابودی گروگان گیرها کشیدید، باید با استفاده از یک سری استراتژی هوشمندانه امتیاز کسب کنید. فراموش نکنید که دقت زیادی در این بازی مورد نیاز است، چرا که هر گونه غفلت باعث عقب افتادن شما و باخت شما می‌شود. این بازی نه تنها برای کامپیوتر بلکه برای گوشی‌های هوشمند هم مناسب است اما انجام آن با استفاده از کنسول‌ها و ماوس‌های کامپیوتری، هیجان بیشتری دارد.

Rainbow Six Siege

  • بازی Fortnite، سبک بتل رویال

Fortnite یک بازی بتل رویال از بازی های انلاین کامپیوتر است که توسط Epic Games توسعه داده شده است. این بازی در سال 2017 منتشر شد و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان تبدیل شد. بازیکنان به صورت تکی یا تیمی در یک جزیره بزرگ پر از منابع، اسلحه‌ها و تجهیزات مختلف فرود می‌آیند و هدف اصلی آن‌ها زنده ماندن تا آخرین نفر یا تیم است. ویژگی منحصر به فرد Fortnite امکان ساخت و ساز است که به بازیکنان اجازه می‌دهد دیوارها، پله‌ها و سازه‌های مختلفی را برای دفاع یا حمله بسازند. بازی به‌روزرسانی‌های منظم و رویدادهای ویژه‌ای دارد که شامل تغییرات در نقشه، شخصیت‌های جدید و آیتم‌های ویژه است. حالت‌های مختلف بازی مانند Save the World و Creative نیز در کنار حالت اصلی بتل رویال وجود دارند.

  • بازی League of Legends، میدان نبرد چند نفره آنلاین

League of Legends که به اختصار LoL نامیده می‌شود، یک بازی آنلاین رقابتی است که توسط Riot Games توسعه داده شده و در سال 2009 منتشر شده است. در این بازی، دو تیم پنج نفره در نقشه‌ای به نام Summoner’s Rift به رقابت می‌پردازند. هر بازیکن یک قهرمان (Champion) با توانایی‌ها و مهارت‌های منحصر به فرد را کنترل می‌کند و هدف اصلی آن‌ها تخریب پایگاه اصلی تیم حریف است. بازی به دلیل تنوع بالای قهرمانان، عمق تاکتیکی و همکاری تیمی بسیار محبوب است. League of Legends همچنین یکی از بازی‌های برجسته در حوزه ورزش‌های الکترونیکی (Esports) است و مسابقات جهانی آن میلیون‌ها بیننده را به خود جذب می‌کند.

بازی League of Legends

  • بازی (Counter-Strike: Global Offensive (CS، تیراندازی اول شخص

یکی از معروف‌ترین بازی‌های تیراندازی اول شخص تاکتیکی است که توسط Valve و Hidden Path Entertainment توسعه داده شده و در سال 2012 منتشر شده است. بازی در دو تیم تروریست‌ها و ضدتروریست‌ها جریان دارد و هر تیم باید ماموریت‌های خاصی را انجام دهد یا تیم مقابل را نابود کند. ماموریت‌های تروریست‌ها شامل بمب‌گذاری و گروگان‌گیری است، در حالی که ضدتروریست‌ها باید از این اقدامات جلوگیری کنند. CS

به دلیل گیم‌پلی سریع و رقابتی‌اش محبوبیت زیادی دارد و در مسابقات حرفه‌ای و ورزش‌های الکترونیکی نیز بسیار مطرح است. به‌روزرسانی‌های منظم، نقشه‌های جدید و آیتم‌های متنوع باعث شده است که این بازی همچنان جذاب و پرطرفدار باقی بماند.

  • بازی World of Warcraft (WoW)، نقش‌آفرینی آنلاین چندنفره

World of Warcraft که به اختصار WoW نامیده می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های نقش‌آفرینی آنلاین چندنفره است که توسط Blizzard Entertainment توسعه داده شده و در سال 2004 منتشر شده است. بازیکنان در جهان گسترده و فانتزی Azeroth به ماجراجویی می‌پردازند و می‌توانند شخصیت‌های خود را از بین نژادها و کلاس‌های مختلف انتخاب کنند. بازی شامل مأموریت‌ها، نبردها، ماجراجویی‌های گروهی و رویدادهای مختلف است. یکی از ویژگی‌های برجسته WoW، داستان پردازی عمیق و پویایی جهان بازی است که بازیکنان را درگیر ماجراهای بی‌پایان می‌کند. بازی همچنین به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های توسعه‌ای منظمی دارد که محتوای جدیدی به آن اضافه می‌کنند.

بازی World of Warcraft (WoW)

  • بازی Apex Legends، سبک بتل رویال

Apex Legends یک بازی بتل رویال تیمی است که توسط Respawn Entertainment توسعه داده شده و در سال 2019 منتشر شده است. یکی از بازی های آنلاین کامپیوتر رایگان است و در آن بازیکنان به تیم‌های سه نفره تقسیم می‌شوند و در یک جزیره بزرگ برای زنده ماندن و پیروزی با یکدیگر رقابت می‌کنند. Apex Legends به دلیل شخصیت‌های متنوع با توانایی‌ها و مهارت‌های ویژه، گیم‌پلی سریع و پویا، و سیستم ارتباطی پیشرفته‌اش شناخته می‌شود. بازی همچنین دارای به‌روزرسانی‌های منظم و فصل‌های مختلفی است که محتوای جدیدی از جمله نقشه‌ها، اسلحه‌ها و شخصیت‌های جدید را به بازی اضافه می‌کنند.

بازی Apex Legends

  • بازیMinecraft، بقا و ساخت و ساز

Minecraft یک بازی سندباکس و از بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر است که توسط Mojang Studios توسعه داده شده و در سال 2011 منتشر شده است. در این بازی، بازیکنان می‌توانند در یک جهان بی‌پایان که به صورت تصادفی تولید می‌شود، به اکتشاف، استخراج منابع، ساخت و ساز و بقا بپردازند. بازی دو حالت اصلی دارد: Creative که در آن بازیکنان منابع نامحدود دارند و می‌توانند آزادانه ساخت و ساز کنند، و Survival که در آن بازیکنان باید منابع خود را مدیریت کرده و در برابر تهدیدات محیطی مانند هیولاها زنده بمانند. Minecraft به دلیل گرافیک بلوکی منحصر به فرد، آزادی عمل بالا و قابلیت‌های بی‌پایان در ساخت و ساز، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ است.

بازیMinecraft

  • بازی Overwatch، تیراندازی اول شخص تیمی

Overwatch یک بازی تیراندازی اول شخص تیمی است که توسط Blizzard Entertainment توسعه داده شده و در سال 2016 منتشر شده است. در این بازی، بازیکنان به دو تیم شش نفره تقسیم می‌شوند و هر بازیکن یک قهرمان با توانایی‌ها و مهارت‌های ویژه را کنترل می‌کند. هدف بازی انجام مأموریت‌های مختلف مانند کنترل نقاط، حمل محموله و غیره است. Overwatch به دلیل گرافیک جذاب، تنوع بالای قهرمانان و گیم‌پلی تاکتیکی‌اش شناخته می‌شود. بازی همچنین به‌روزرسانی‌های منظم و رویدادهای ویژه‌ای دارد که محتوای جدیدی از جمله نقشه‌ها، قهرمانان و آیتم‌ها را به بازی اضافه می‌کنند.

بازی Overwatch

  • بازی PUBG (PlayerUnknown’s Battlegrounds)، سبک بتل رویال

پاپجی، یکی از نخستین بازی‌های بتل رویال است که توسط PUBG Corporation توسعه داده شده و در سال 2017 منتشر شده است. در این بازی، بازیکنان به صورت تکی یا تیمی در یک نقشه بزرگ فرود می‌آیند و باید با جمع‌آوری اسلحه‌ها و تجهیزات مختلف، برای زنده ماندن و پیروزی با یکدیگر رقابت کنند. هر مسابقه با پرش بازیکنان از هواپیما آغاز می‌شود و منطقه امن نقشه به تدریج کوچک‌تر می‌شود، که باعث می‌شود بازیکنان به مبارزه نزدیک‌تر شوند. PUBG به دلیل گیم‌پلی واقع‌گرایانه و استراتژیک‌اش محبوبیت زیادی دارد و یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ است.

PUBG

  • بازی Call of Duty: Warzone سبک بتل رویال

Call of Duty: Warzone یک بازی بتل رویال رایگان است که توسط Infinity Ward و Raven Software توسعه داده شده و در سال 2020 منتشر شده است. این بازی بخشی از سری بازی‌های Call of Duty است و بازیکنان در نقشه‌ای بزرگ به نام Verdansk به رقابت می‌پردازند. بازیکنان می‌توانند به صورت تکی، دو نفره یا تیمی بازی کنند و هدف اصلی آن‌ها زنده ماندن تا آخرین نفر یا تیم است. Warzone به دلیل گرافیک واقع‌گرایانه، گیم‌پلی پویا و امکانات متنوع مانند بازگشت به بازی از طریق Gulag و سیستم خرید تجهیزات ویژه، شناخته می‌شود. بازی به‌روزرسانی‌های منظمی دارد که نقشه‌ها، اسلحه‌ها و رویدادهای جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند.

بازی Call of Duty: Warzone

  • بازی Rocket League، ورزشی و مسابقه‌ای

Rocket League یک بازی ورزشی و مسابقه‌ای است که توسط Psyonix توسعه داده شده و در سال 2015 منتشر شده است. در این بازی، بازیکنان خودروهای کنترلی را کنترل می‌کنند و باید با استفاده از آن‌ها توپ را به دروازه حریف بزنند. بازی به صورت تیمی انجام می‌شود و هر تیم می‌تواند شامل یک تا چهار بازیکن باشد. Rocket League به دلیل گیم‌پلی سریع و هیجان‌انگیز، فیزیک واقع‌گرایانه توپ و تنوع در تنظیمات و سبک‌های بازی شناخته می‌شود. بازی همچنین به‌روزرسانی‌های منظم و رویدادهای ویژه‌ای دارد که محتوای جدیدی مانند خودروها، نقشه‌ها و آیتم‌های تزئینی را به بازی اضافه می‌کنند.

Rocket League

  • بازی Destiny 2، تیراندازی اول شخص آنلاین چندنفره

Destiny 2 یک بازی انلاین کامپیوتر تیراندازی اول شخص آنلاین چندنفره است که توسط Bungie توسعه داده شده و در سال 2017 منتشر شده است. بازیکنان در نقش Guardians، مدافعان آخرین شهر روی زمین، با تهدیدات مختلف فضایی و دشمنان عجیب و غریب مواجه می‌شوند. بازی شامل حالت‌های مختلفی از جمله کمپین داستانی، ماموریت‌های ضربتی، و نبردهای چندنفره رقابتی است. Destiny 2 به دلیل گیم‌پلی سریع و روان، گرافیک چشم‌نواز و سیستم لوتر (غنیمت) جذاب خود شهرت دارد. بازی به‌روزرسانی‌های منظمی دارد که محتوای جدیدی مانند داستان‌ها، سلاح‌ها، زره‌ها و رویدادهای ویژه را به بازی اضافه می‌کنند، و همچنین بسته‌های توسعه‌ای بزرگ مانند Beyond Light و The Witch Queen که داستان و محتوای جدیدی را ارائه می‌دهند.

Destiny 2 بازی انلاین کامپیوتر

  • بازیFinal Fantasy XIV، نقش‌آفرینی آنلاین چندنفره

Final Fantasy XIV یکی از بهترین بازی های pc نقش‌آفرینی آنلاین چندنفره است که توسط Square Enix توسعه داده شده و در سال 2010 منتشر شده است. بازی در دنیای فانتزی Eorzea جریان دارد و بازیکنان می‌توانند از بین نژادها و کلاس‌های مختلف شخصیت خود را انتخاب کنند و به ماجراجویی بپردازند. بازی شامل ماموریت‌ها، نبردهای گروهی، و رویدادهای مختلفی است که بازیکنان را درگیر می‌کند. یکی از ویژگی‌های برجسته Final Fantasy XIV داستان غنی و عمیق آن است که با هر به‌روزرسانی و بسته توسعه‌ای جدید ادامه می‌یابد. بازی همچنین به دلیل گرافیک زیبا و جامعه بزرگ و فعال بازیکنانش مشهور است.

بازیFinal Fantasy XIV

  • بازی The Elder Scrolls Online، نقش‌آفرینی آنلاین چندنفره

The Elder Scrolls Online یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین چندنفره است که توسط ZeniMax Online Studios توسعه داده شده و در سال 2014 منتشر شده است. بازی در دنیای وسیع و فانتزی Tamriel جریان دارد و بازیکنان می‌توانند از بین نژادها و کلاس‌های مختلف شخصیت خود را انتخاب کنند. بازی شامل ماموریت‌ها، نبردهای PvP، و ماجراجویی‌های گسترده‌ای است که بازیکنان را درگیر می‌کند. The Elder Scrolls Online به دلیل جهان وسیع و پرجزئیات، داستان پردازی عمیق و تنوع بالای محتوا شهرت دارد. بازی به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های توسعه‌ای منظمی دارد که مناطق جدید، داستان‌ها و محتوای اضافی را به بازی اضافه می‌کنند.

  • بازی Genshin Impact، نقش‌آفرینی اکشن

Genshin Impact یک بازی نقش‌آفرینی اکشن است که توسط miHoYo توسعه داده شده و در سال 2020 منتشر شده است. بازی در دنیای فانتزی Teyvat جریان دارد و بازیکنان نقش یک “مسافر” را ایفا می‌کنند که به دنبال یافتن خواهر یا برادر گمشده خود هستند. بازی شامل سیستم مبارزات پویا و مبتنی بر عناصر مختلف، کاوش در جهان باز، و حل معماها است. Genshin Impact به دلیل گرافیک زیبا، دنیای وسیع و پرجزئیات، و سیستم گچا (جمع‌آوری شخصیت‌ها) شناخته می‌شود. بازی به‌روزرسانی‌های منظمی دارد که محتوای جدیدی مانند شخصیت‌ها، مناطق و داستان‌ها را به بازی اضافه می‌کنند و تجربه‌ای متنوع و جذاب را ارائه می‌دهند.

بازی Genshin Impact، نقش‌آفرینی اکشن

سخن آخر

این که چگونه بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر را انتخاب کنیم و این که چگونه این بازی‌ها را انجام دهیم در دنیایی که بازی‌های رایانه‌ای آنلاین و رایگان فوق العاده تنوع دارند، بسیار سخت است. گیمرها باید بازی‌های مد نظر خود را با توجه به روحیاتی که دارند، انتخاب کنند تا از انجام آن‌ها لذت ببرند. بازی‌های آنلاین pc تنوع بالایی دارند که در این مطلب به تعدادی از پر طرفدارترین این بازی‌ها اشاره شد. شما برای انجام این بازی‌ها به اینترنت گیمینگ پر قدرتی نیاز دارید تا تمامی امتیازات را از آن خود کنید. در این صورت همواره برنده بازی شما خواهید بود.

 

سوالات متداول

  • بهترین اینترنت برای انجام بازی های آنلاین چیست؟

اینترنتی که در کنار سرعت بالا پینگ کمتری داشته باشد می توانداینترنت مناسب برای بازی آنلاین  در این میان شما می توانید از اینترنت گمینگ تک نت استفاده کنید.

  • بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتری چند نفره کدامند؟

بازی های چند نفره زیادی وجود دارد اما می توان به بازی هایی از جمله فورتنایت، Dota 2 و تیکن اشاره کرد.

  • بهترین بازی های آنلاین کامیپوتری رایگان کدامند؟

بازی‌هایی از جمله تیکن، Warframe و بازی Phasmophobia از جمله بهترین بازی‌های رایگان کامپیوتری به شمار می‌رود.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.