تالار مقالات بروز تکنولوژی

اینستاگرام قابلیت‌های جدید DM را ارائه می‌دهد

اینستاگرام ویژگی‌های جدید DM را ارائه می‌دهد. بعد از آپدیت هسته قبل اینستاگرام که ویجت Lock Screen را به این برنامه اضافه کرد، متا در روز دوشنبه، برای برنامه‌های اینستاگرام و Threads به روزرسانی‌هایی را منتشر کرد. وقتی صحبت از اینستاگران می‌شود، متا ویژگی‌های جدید DM را به کاربران ارائه می‌دهد. متا در روز دوشنبه تأیید کرد که کاربران اینستاگرام از این به بعد به قابلیت‌های جدید DM دسترسی خواهند داشت. در این قابلیت، گزینه‌ای برای ویرایش پیام‌ها تا ۱۵ دقیقه بعد از ارسال و امکان پین کردن حداکثر سه پیام در بالای صندوق ورودی اضافه شده است. همچنین، کاربران می‌توانند رسید خواندن پیام‌ها را نیز غیرفعال کنند.

به علاوه، کاربران می‌توانند تم‌های جدید چت را انتخاب کرده و برچسب موردعلاقه خود را نیز ذخیره کنند. این قابلیت، قبلاً برای تعداد کمی از کاربران در دسترس بود. در حال حاضر، متا این قابلیت را به همه افراد در سرتاسر دنیا ارائه می‌دهد. شرکت متا گفته است که ویژگی‌های جدید به کاربران در بهبود ارتباط با دوستان و کنترل پیام‌ها کمک می‌کنند.

اما اینستاگرام تنها پلتفرم شرکت متا نیست که قابلیت‌های جدیدی را اضافه می‌کند. آخرین به روز‌رسانی به برنامه Threads، قابلیت‌هایی را اضافه می‌کند که به کاربران امکان پنهان کردن و لایک سریع‌تر پست‌ها را می‌دهد. با این حال، این قابلیت جدید فقط در تب For You فعال است؛ مشخص نیست که این ویژگی به بخش‌های دیگر برنامه اضافه می‌شود یا خیر.

اینستاگرام، قابلیت‌های جدید DM را ارائه می‌دهد. اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی است که به افرادی که اینستاگرام را نصب کرده‌اند، اجاره تماشای ریلز را می‌دهد. چند روز قبل، به روزرسانی اپلکیشن اینستاگرام برای IOS، ویجت لاک اسکرین را به این برنامه اضافه کرد. برنامه‌های اینستاگرام و Threads به صورت رایگان در اپ استور در دسترس هستند. آخرین نسخه از این برنامه‌ها را دانلود کنید تا به ویژگی‌های جدید دسترسی داشته باشید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.