تالار مقالات بروز تکنولوژی

متا، مشارکت در Android XR را رد کرد

گوگل برای مشارکت Android XR با Meta آمادگی دارد، اما این پیشنهاد رد شده است. براساس اطلاعات گزارش شده، گوگل پیشنهاد داد که متا در اندروید xr مشارکت داشته باشد. در اواخر سال ۲۰۲۳، بین این دو شرکت جلسه‌ای صورت گرفت. طبق اطلاعات این جلسه، مشارکت دو شرکت می‌تواند به متا در زمینه توسعه Android XR  کمک کند.

در همین حال، متا مدت‌هاست که درخواست ادغام اپلیکیشن‌های گوگل را در پلتفرم داشته است و این همکاری منجر به این اتفاق خواهد شد. اطلاعات نشان می‌دهند که مدیران متا تصمیم به شراکت گرفته‌اند؛ اما باید توافق نامه را نیز بپذیرند. گزارش جدید نشان می‌دهد که چگونه شرکت متا در گذشته به مشارکت با گوگل و استفاده از فروشگاه پلی در پلتفرم خود فکر می‌کرد. این‌ایده با جدیت دنبال می‌شود و متا قصد دارد که Quest Store را حفظ کند.

در همین حال، متا می‌خواهد پس از از دست دادن موبایل به اپل و گوگل، صاحب این پلتفرم بعدی شود. شرکت متا نمی‌خواهد نرم‌افزار و کنترل پلتفرم را به گوگل محول کند. در واقع، این شرکت قصد دارد که کنترل xR را برعهده بگیرد. اندرو باسورث، مدیر ارشد فناوری متا اینگونه بیان کرد که قبول شرایط این دو شرکت نیازمند پذیرش توافق نامه است.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.