تالار مقالات بروز تکنولوژی

معرفی مک بوک ایر m3 توسط شرکت اپل

احتمالاً شرکت اپل از ارائه محصولات خود در بهار صرف نظر کند. در واقع، این شرکت به جای آیپد‌های جدید تصمیم می‌گیرد که مک بوک ایر  M3را معرفی کند. مارک گورمن پیش‌بینی می‌کند که شرکت اپل به زودی تمام سخت‌افزار‌های جدید را در سایت خود معرفی خواهد کرد.

انتظار می‌رود که شرکت اپل به زودی دستگاه‌هایی پیشرفته مانند مدل‌های جدید آیپد پرو و آی‌پد ایر و مک‌بوک ایر M3 را ارائه دهد. اما ظاهراً قرار نیست که این شرکت در بهار محصولات خود را معرفی کند. در خبرنامه Power On، مارک گورمن خاطر نشان کرد که شرکت اپل در حال برنامه‌ریزی جهت معرفی محصولات جدید در سایت خود با استفاده از تبلیغات و ویدیو‌های آنلاین است. دو سال متوالی است که شرکت اپل رویداد‌ها بهاری را برگزار نمی‌کند.

طبق گزارش گورمن، شرکت اپل در کنار آپدیت آیپد ایر و آیپد پرو جدید 12.9 اینچی در حال برنامه‌ریزی برای تولید کیبوردها و قلم‌های جادویی است. به علاوه، این انتظار می‌رود که M3 MacBook Air در مدل های 13 و 15 اینچی عرضه شود.

بعد از شایعات هفته‌ای، اپل محصولات جدید خود از قبیل مک بوک‌های 13 و 15 اینچی را معرفی کرد که از پردازنده M3 پشتیبانی می‌کند. افزودن این تراشه، بزرگترین تغییر برای نوت بوک‌ها است. این قابلیت می‌تواند به مطابقت دادن مک بوک پرو و آی مک 24 با مک‌های‌ 13 و 14 اینچی کمک کند. از تاریخ 8 مارس، این دستگاه‌ها در فروشگاه‌ها قابل دسترسی هستند. اپل، به دلیل تولید محصول جدید، پروسه فروش M1 powered Air را کنار گذاشته است. به علاوه، این شرکت، قیمت MacBook Air M2 را تا 999 دلار کاهش داده است.

لپ تاپ‌های 13 اینچی و 15 اینچی مک بوک ایر اپل با M3 را می‌توانید با قیمت 1099 دلار از سایت اپل خریداری کنید. اپل خاطر نشان کرد که M3 MacBook Airs عملکرد سریع‌تری خواهد داشت. نوت‌بوک‌های 13 و 15 اینچی جدید پردازنده‌های مرکزی هشت هسته‌ای، پردازنده گرافیکی 10 هسته‌ای، حداکثر 24 گیگابایت رم و حداکثر 2 ترابایت حافظه داخلی دارند. مک بوک ایر M3 13 اینچی همان مشخصات اولیه مدل M2 است که قبل از آن رونمایی شده بود. این مک بوک نیز دارای حافظه 8 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی است. هر دو مدل دستگاه پنل Liquid Retina با وضوح 2560 x 1664 و روشنایی حداکثر 500 نیت دارند.

MacBook Airs  از Wi Fi 6 پشتیبانی می‌کند و دارای دو نمایشگر خارجی است. همچنین، مک بوک ایر 13 اینچی و 15 اینچی دارای تراشه M3 در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و… به فروش می‌رسند. است. شما می‌توانید دستگاه M1 را از طریق سایت آمازون 750 دلار خریداری کنید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.