تالار مقالات بروز تکنولوژی

Parallels Desktop قابلیت‌های جدید دریافت می‌کند

Parallels Desktop، ابزار محبوب برای اجرای ماشین‌های مجازی در  macOSاست که در اوایل سال جدید به‌روزرسانی را برای پشتیبانی کامل از ویندوز 11 در M3 Mac منتشر کرد. پس از این به روز رسانی، نرم‌افزار برخی از قابلیت‌های جدید از قبیل پشتیبانی از بازی‌های ویندوز و یک حالت جدید همگام‌سازی کلیپ بورد را نیز دریافت می‌کند.

ورژن 19.3 Parallels Desktop برای سیستم عامل macOS دارای قابلیت‌های جدید است. بسیاری از کاربران مک، بازی‌های ویندوز را با استفاده از Parallels Desktop روی دستگاه‌های خود انجام می‌دهند. طبق گفته این شرکت، این به‌روزرسانی باگ‌های گرافیکی بازی‌هایی مانند  Genshin Impact، Rise of Kingdoms  و Dark Souls II را رفع می‌کند.

هنگام استفاده از ماشین مجازی لینوکس، کاربران حالت‌های جدید همگام‌سازی کلیپ بورد را نیز دریافت خواهند کرد. نسخه جدید Parallels Desktop عملکرد Mac Silicon Apple را بهبود می‌بخشد. به علاوه، نسخه جدید به کاربران این امکان را می‌دهد تنظیمات ماشین مجازی را از طریق رابط کاربری آسان انجام دهند. شما می‌توانید Parallels Desktop را به صورت رایگان امتحان کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد قیمت مجوز، وب سایت Parallels را بررسی کنید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.