تالار مقالات بروز تکنولوژی

یک پیکسل جدید! خوب یا بد؟

سایت MySmartPrice گواهینامه   UL Demkoرا برای مدل شناخته نشده‌ای از گوشی پیکسل کشف کرده است. این گواهی نشان دهنده این است که دستگاه، استاندارد‌های ایمنی را رعایت می‌کند. با توجه به اینکه کدام مدل از گوشی پیکسل در آینده دارای این رتبه‌بندی خواهد بود، این خبر می‌تواند خوب یا بد باشد. درباره مدل گوشی پیکسل، اطلاعاتی فاش نشده است. اما شماره مدل این گوشی، GH2MB است. این گواهینامه نشان می دهد که گوشی پیکسل به باتری 4942 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود.

اگر این گواهینامه برای گوشی پیکسل 8a میان رده جدید باشد، خبر خیلی خوبی است. این نشان می‌دهد که ظرفیت باتری 12.7 درصد در مقایسه با پیکسل 7a عرضه شده در سال قبل افزایش پیدا کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده در کنفرانس Google I/O 2024  ، پیکسل 8a را نمی‌توان گوشی با باتری بزرگتر در نظر گرفت.

گواهینامه UL Demko نشان دهنده این است که مدل بعدی پیکسل دارای باتری ۴۹۴۲ میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

Pixel Fold در ماه ژوئن قبل بعد از رونمایی در Google I/O منتشر شد. مطمئناً، این دستگاه در رده بهترین گوشی‌های Pixel قرار می‌گیرد. مجهز بودن به باتری 4942 میلی آمپر ساعتی نیز برای این دستگاه منطقی است. چون، اولین مدل نسل قبلی این دستگاه با ظرفیت باتری 4821 میلی آمپر ساعتی عرضه شد. در صورتیکه این گواهینامه برای پیکسل فولد 2 باشد، افزایش 2.5 درصدی ظرفیت باتری منطقی‌تر از افزایش 12.7 درصدی ظرفیت باتری پیکسل 8a است.

احتمالاً گوشی پیکسل سری ۹ تا ماه اکتبر منتشر نمی‌شود. در مقایسه با باتری ۴۵۷۵ میلی آمپری پیکسل ۸، ظرفیت پیکسل ۹، هشت درصد بیشتر خواهد بود. اگر گواهینامه مربوط به پیکسل ۹ پرو باشد، ظرفیت باتری 2.1 درصد کاهش پیدا می‌کند.

شرکت گوگل، طول عمر باتری را در پیکسل 8 بهبود بخشیده است، اما باید در این زمینه کارهای بیشتری صورت بگیرد. یکی از دلایلی که کاربران، گوشی پیکسل ۶ را کنار گذاشته‌اند، باتری نسبتاً ضعیف این دستگاه بوده است. توجه به کیفیت باتری گوشی اهمیت زیادی دارد.

اگر این گواهینامه برای پیکسل 8a  باشد، باید منتظر افزایش طول عمر باتری آخرین نسخه میان‌رده پیکسل باشیم. این امید را داریم که گوگل با باتری‌های به کار رفته در سری پیکسل 9 فعالیت خود را ادامه دهد. اما به احتمال زیاد، دستگاه ناشناخته، گوشی پیکسل فولد 2 است. به تازگی اخباری منتشر شده است که نشان دهنده شباهت زمان انتشار این دستگاه به پیکسل 8a  است.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.