تالار مقالات بروز تکنولوژی

طراحی گوشی تاشو جدید سامسونگ خیره کننده خواهد بود

گلکسی زد فولد ۶ بیشتر از سایر گوشی‌ها براساس نوآوری جدید ساخته می‌شود. علاوه بر بحث درباره آخرین تصمیمات در زمینه انتخاب سخت افزار دوربین،تیم GalaxyClub درباره تاریخ عرضه Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6  نیز ک=گزارش‌هایی را ارائه می‌دهد. این اطلاعات در تابستان ۲۰۲۴ منتشر می‌شوند. گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ در ۲۶ جولای سال قبل معرفی شدند. این ذستگاه‌ها در ماه آگوست به دست مشتریان رسیدند. تاریخ انتشار، تقریباً دو هفته زودتر از نسخه‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ بود. در حال حاضر، سامسونگ، یک رویداد Galaxy Unpacked را اجرا می‌کند. عرضه Z Fold6 و Z Flip6 در اوایل ماه جولای صورت گرفت.

شرکت سامسونگ، دارای دوربین با قابلیت‌های سخت‌افزاری پیشرفته و گران قیمت است. به همین خاطر، طرفداران سامسونگ باید بودجه قابل توجهی را برای خرید آن کنار بگذارند. سامسونگ، بیشتر برای ساخت گوشی‌های گلکسی از دوربین‌های پیشرفته استفاده می‌کند. در واقع، گوشی‌های سری گلکسی دارای دوربین‌هایی مجهزتر هستند. به این معنی نیست که دوربین Galaxy Z Fold 6 کیفیت کافی را ندارد. البته، ممکن است که در قابلیت نرم‌افزاری گوشی‌های سامسونگ گلکسی ایراداتی وجود داشته باشد. در کل، گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ اولترا توانسته‌اند که به عنوان بهترین موبایل‌ها با قابلیت­هایی پیشرفته شناخته شوند. در واقع، دوربین‌های گوشی­های این شرکت واقع در کره جنوبی از پیشرفته‌ترین امکانات برخوردار هستند.

گوشی‌هایی از برند سامسونگ وجود دارند مانند گوشی زدفولد 6 که دارای دوربین با لنز ۲۰۰ مگاپیکسلی هستند. طبق برخی از گزارش‌ها، دوربین‌هایی با لنز بزرگ‌تر می‌توانند روی میزان باتری دستگاه تأثیر بگذارند. برند سامسونگ، به احتمال زیاد از لنز ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که برای گوشی‌های زد فولد ۵ استفاده شده است. دستگاه زد فولد ۶ از دوربین باکیفیتی ساخته شده است و با استفاده از آن می‌توانید تصاویر واضحی را ثبت کنید. به علاوه، این مدل از گوشی‌های هوشمند، دارای باتری قدرتمند‌تر و نمایشگر باکیفیت هستند. در کل، این دستگاه دارای دوربین پیشرفته و ساخته شده براساس تکنولوژی جدید است.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.