تالار مقالات بروز تکنولوژی

وان پلاس بالاخره ظرفیت باتری ساعت هوشمند را افزایش داد

در سال ۲۰۲۳، تمام ساعت‌های هوشمند باید باتری با دوام نگهداری شارژ طی چند روز را داشته باشند. خبر‌ها نشان می‌دهد که باتری با قابلیت نگهداری شارژ محدود از مشکلات اپل واچ بوده است. این مشکل، همچنان نیز وجود دارد. در حال حاضر، اَپل واچ سری ۹ دارای باتری با طول با قدرت نگهداری شارژ طی ۱۸ ساعت در حالت استاندارد است. در حالت کم مصرف نیز، این دستگاه می‌تواند ۳۶ ساعت شارژ را نگه دارد. در مقابل، وان پلاس واچ ۲، به کاربران اطلاع می‌دهد که این ساعت هوشمند می‌تواند تا ۱۰۰ ساعت شارژ داشته باشد.

طبق اطلاعات منتشر شده در یک وبلاگ، شرکت بعد از تولید OnePlus Watch 1، وقفه سه ساله را تجربه کرد. وان پلاس، باتری­هایی با کیفیت و دوام زیادی دارد. به دلیل داشتن باتری 3402 میلی آمپر، این دستگاه تا دو هفته شارژ خواهد داشت. OnePlus ثابت کرد که هنوز هم می‌تواند کاربران را تحت تأثیر قرار دهد. این شرکت با عرضه OnePlus Open  این موضوع را به اثبات رساند.

وان‌پلاس اطمینان حاصل کرد که OnePlus Watch 2 تجربه کاربری استثنایی را ارائه می‌دهد.ساعت هوشند وان پلاس واچ ۲ برای استفاده در روز و شب طراحی شده است. این دستگاه می‌تواند به عنوان ردیاب خواب و تناسب اندام مورد استفاده قرار بگیرد. سه سال وقفه می‌تواند برای تولید لوازم الکتریکی بازه زمانی قابل توجهی باشد. شاید این بازه زمانی برای شرکت تولید‌کننده، شرایط بهترین جهت ساخت دستگاه‌هایی با باتری‌های بادوام‌تر را فراهم کند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.