تالار مقالات بروز تکنولوژی

رد شدن از محدودیت‌های اندروید توسط OnePlus 12

گیمر‌ها می‌توانند با استفاده از OnePlus 12 انجام بازی آنلاین را به بهترین نحو تجربه کنند. این دستگاه با قابلیت جدیدی که دارد، به کاربران برای تجربه بهتر بازی‌های آنلاین  کمک زیادی می‌کند. OnePlus در ۲۳ ژانویه و به همراه ویژگی‌های قابل توجهی رونمایی شد. در واقع، این ویژگی‌های جدید می‌تواند عملکرد بازی‌ها را بهبود ببخشد. فریم بالا باعث می‌شود بازی‌های اکشن روان‌تر اجرا شوند.

OnePlus از الگوریتم‌های گرافیکی استفاده می‌کند که باعث افزایش نرخ فریم می‌شوند. بیشتر گوشی‌ها نرخ فرم پایین‌تری دارند. بنابراین، پشتیبانی وان پلاس از 120 فریم بر ثانیه را می‌توان جزو قابلیت‌های مهم این گوشی در نظر گرفت. این قابلیت باعث شده است که وان پلاس در مقایسه با سایر مدل‌های تلفن همراه عملکرد بهتری داشته باشد. در واقع، گوشی‌های کمتری از فریم بالاتر پشتیبانی می‌کنند.

نرخ فریم بالا به طور معمول برای تلفن‌های همراه مناسب نیست؛ اما OnePlus 12 دارای سیستم سخت‌افزاری با عملکرد بسیار بالا است. همچنین، وان پلاس 12 مجهز به صفحه نمایش باکیفیت بالا و باتری قدرتمند 5400 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 100 وات است. بنابراین، در طول روز می‌توانید از گوشی وان پلاس ۱۲ با باتری قدرتمند برای انجام بازی‌های مختلف استفاده کنید. همچنین،   OnePlus 12دارای حافظه و رم قدرتمندی است.

به علاوه، این گوشی موبایل پردازنده قدرتمند دارد. در واقع، پردازنده وان پلاس 12 از نوع Snapdragon 8 Gen 3  است. برای تجربه بازی‌هایی با وضوح بالا، این گوشی موبایل دارای تجهیزاتی مانند پردازنده گرافیکی باکیفیت است. وان پلاس ادعا می‌کند که راه حل‌های سخت‌افزاری دارد که از داغ شدن گوشی در حین انجام بازی‌ها جلوگیری می‌کند. با این مدل گیمرهای حرفه‌ای هم می‌توانند بازی‌های روز را روی گوشی خود اجرا کنند.

کاربران گوشی وان پلاس ۱۲ می‌توانند بازی را با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه در موبایل خود تماشا کنند. برخی از بازی‌هایی که در حال حاضر از ۱۲۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند، شامل Call of Duty، Eternium، Shadowgun Legends و Genshin Impact است.

OnePlus 12  بهترین گزینه برای انجام بازی‌های آنلاین است. اگر اخبار منتشر شده درباره OnePlus 12 صحت داشته باشد، می‌تواند رقیب گوشی‌های پرچم دار از قبیل Samsung Galaxy S24 Ultra برای انجام بازی های موبایلی باشد. اما برای انجام بازی فقط استفاده از موبایل وان پلاس لازم نیست، سرور ابری GeForce NOW جایگزین این گوشی هوشمند می‌شود. برای اینکه با استفاده از این سرور، بهترین بازی‌های اینترنتی را با سرعت بالا انجام دهید، به اینترنت سریع احتیاج دارید. . GeForce NOW دارای قابلیت 120 فریم بر ثانیه است؛ اما این سرور را نمی‌توان با وان پلاس 12 مقایسه کرد.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.