تالار مقالات بروز تکنولوژی

قابلیت Pixel Feature Drop

آخرین نسخه افزایش ویژگی پیکسل گوگل در ماه مارس سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود که دارای ویژگی‌های جدیدی است. صفحه تماس گوشی پیکسل با گزینه‌های جدید به منظور جلوگیری از تماس‌های ناخواسته هوشمندتر می‌شود. به عنوان مثال، اگر هنگام قبول کردن تماس، خط خاموش شود، با انتخاب گزینه‌ای به اسم «سلام» می‌توانید با تماس گیرنده ارتباط برقرار کنید. از مهمترین مزیت‌های این قابلیت، جلوگیری از تماس‌های ناخواسته و اسپم است.

گوگل، پاسخ منطقی جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی را اضافه کرده است. این قابلیت به شما امکان ارتباط با تماس گیرنده را فراهم می‌کند. در صورتیکه تمایل به صحبت با فردی دارید که با شما تماس گرفته است، می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. Fast Pair با استفاده از قابلیت Feature Drop در ماه مارس سال 2024 عملکرد سریع‌تری دارد.

Pixel Feature Drop  در سال 2024 منتشر می­شود و دارای ویژگی‌­هایی است. اگر زیاد از اینستاگرام استفاده می‌کنید، قابلیت جدید پیکسل برای شما کاربردی است. کاربران پیکسل ۸ پرو و ۸ پرو می‌توانند تصاویر با وضوح HDR و ویدیو‌های ۱۰ بیتی را در اینستاگرام آپلود کنند. تصاویر Ultra HDR با وضوح بهترین نمایش داده می‌شوند. در واقع، تصاویر با رنگ‌های زنده‌تری نشان داده می‌شوند. هنگامی که ویدیوی Ultra HDR را مشاهده می‌کنید، روی صفحه نمایش روشن‌تر جلوه می‌کند. فقط به خاطر داشته باشید که تنظیمات را در برنامه Pixel Camera  با انتخاب گزینه Ultra HDR  فعال کنید.

قابلیت Circle to Search نیز به گوشی‌های پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو اضافه می‌شود. تبلت پیکسل دارای نوار ابزار صوتی جدید Gboard است که دسترسی سریع به ایموجی‌ها و تنظیمات را در حین استفاده از گفتار به متن برای کاربران فراهم می‌کند. دو قابلیت دیگر که به نسل اول گوشی پیکسل اضافه می‌شوند، شامل حالت‌های Pace Training و Heart Zone Training  هستند. این قابلیت‌ها می‌توانند میزان سرعت در حین دویدن و سلامت قلب را بررسی کنند.

قابلیت به اشتراک گذاری  WIFI  در این نسخه بهبود پیدا کرده است. گوگل، نشانگر‌های حریم خصوصی میکروفون و دوربین را با یک میانبر به روزرسانی کرده است. به منظور دسترسی به این قابلیت، بخش مربوط به تنظیمات سریع را باز کرده و روی دکمه سبز رنگ در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. سپس باید برنامه‌ای از حریم خصوصی شما استفاده می‌کند را حذف کنید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.