تالار مقالات بروز تکنولوژی

یک راه حل برای مشکل ذخیره‌سازی پیکسل

شرکت گوگل، برای دومین باگ بزرگ ذخیره‌سازی گوشی‌های پیکسل در چهار ماه گذشته، راه حلی دارد. هفته قبل، گزارش‌هایی مبنی بر این منتشر شد که بعضی از کاربران پیکسل در پروسه ذخیره‌سازی و استفاده از حافظه دستگاه با مشکل مواجه شده‌اند. در واقع، این مشکل باعث شد که کاربران نتوانند از گوشی‌های پیکسل استفاده کنند. بسیاری از افراد، آپدیت سیستم گوگل پلی در ژانویه ۲۰۲۴ را مقصر بروز این مشکل میدانستند؛ این فرضیه دیروز توسط شرکت گوگل مورد تأیید قرار گرفت.
شرکت گوگل، یک راه حل رسمی برای حل این مشکل در نظر گرفته است. سیستم به‌روزرسانی خودکار گوگل، باعث خرابی گوشی‌های پیکسل شده است. اما این مشکل را می‌توان به صورت دستی برطرف کرد. کاربران می‌توانند با استفاده از دانلود ابزار‌های توسعه دهنده و نصب آن‌ها، تنظیمات گوشی را تغییر دهند.

اگر دستگاه را در یک یا دو هفته قبل در حالت غیر قابل استفاده قرار داده باشید، با پیروی از برخی دستورالعمل‌ها، هیچ کدام از داده‌ها را از دست نخواهید داد. با این حال، خیلی از کاربران تمایل ندارند که یک الی دو هفته دستگاه خود را خاموش کنند. چند کاربر هم گفته‌اند که دستگاه را پاکسازی کرده‌اند تا موبایل‌شان دوباره فعال شود.
شما می توانید مشکل ذخیره سازی در گوشی پیکسل را با چند مرحله حل کنید. در ابتدا باید فایل فشرده SDK Platform Tools  را دانلود کنید. پس از دانلود، باید به پوشه انتقال فایل بروید، یک ترمینال را باز کرده و وارد پوشه مربوط به ابزارهای پلتفرم شوید. سپس باید دو دستورالعمل دیگر را دنبال کنید. بعد از دنبال کردن دستورالعمل‌ها باید گوشی را مجدد راه اندازی کنید و منتظر عملکرد صحیح آن بمانید. بدترین خبر این است که بسیاری از کاربران عادی شاید قادر به دنبال کردن دستورالعمل‌های گوگل نباشند.

ابزارهای توسعه دهنده و دستورات خط فرمان ممکن است که به حل این مشکل کمک کنند. برخی از کاربران گوشی‌های پیکسل ممکن است که دارای توانایی لازم برای کار با ابزار‌های توسعه دهنده و دستورات خط فرمان نباشند.

طبق گفته نماینده شرکت گوگل، در صورتی که دستگاه شما دچار مشکل شده باشد، احتمالا در ذخیره‌سازی اسکرین شات‌ها، برنامه‌ها و عملکرد حافظه خارجی با مشکل مواجه شوید. براساس گفته گوگل، این مشکل برای دستگاه‌هایی با حساب‌های کاربری متعدد رایج‌تر است. کارشناسان هنوز در حال رفع این مشکل هستند. در صورتی که جزئیات بیشتری درباره این موضوع ارائه شود، در همین وب سایت آن را پوشش خواهیم داد.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.