تالار مقالات بروز تکنولوژی

سامسونگ در حال ارتقاء قابلیت‌های صوتی در گوشی‌ها، تبلت‌ها و ایرپاد‌ها است

سامسونگ آپدیت‌های مختلفی را اعلام کرده است که برای تقویت قابلیت‌های صوتی دستگاه‌های این شرکت طراحی شده‌اند. یکی از این ویژگی‌ها، قابلیت Galaxy Buds است که امکان برقراری ارتباط به زبان دیگر را برای کاربران راحت‌تر می‌کند. این شرکت، قابلیت جدید ترجمه زنده را به گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ اضافه کرد. شما می‌توانید با استفاده از این ویژگی با افراد ساکن کشور‌های خارجی تماس تلفنی برقرار کنید. با افزودن این قابلیت به دستگاه‌های سامسونگ، می‌توانید از تلفن خود به عنوان ابزاری برای ترجمه فوری مکالمات حضوری نیز استفاده کنید.

هنگامی که کاربران با استفاده از هدفون به صحبت‌های طرف مقابل گوش می‌دهند، کلماتی را می‌شنوند که به زبان خودشان ترجمه شده‌اند. به علاوه، فرد مقابل می‌تواند کلمات و مکالمه‌ها را از طریق بلندگوی تلفن به زبان خودش بشنود. همچنین، کاربر می‌تواند ترتیب گفتار را در حین مکالمه با ضربه زدن روی Galaxy Buds تغییر دهد. هنگامی که قابلیت ترجمه زنده را در گلکسی اس ۲۴ آزمایش شد، کاربران تأخیر قابل توجهی را دریافت کردند. اما در کل، این دستگاه می‌تواند ابزاری ارزشمند برای مسافرانی باشد که به کشور‌های خارجی سفر می‌کنند.

این شرکت گفته است که قصد افزودن قابلیت پشتیبانی از Auracast به موبایل‌ها به خصوص گوشی هوشمند سری Galaxy S24 را دارد. Auracastبه کاربران این امکان را می‌دهد که صدا‌ها را از طریق دستگاه‌هایی مانند تلفن و تلویزیون در تعداد زیادی هدفون و بلندگو در نزدیکی خود پخش کنند. در ابتدا، این فناوری توسط شرکت سامسونگ فقط برای تلویزیون‌های هوشمند قابل دسترسی بود. اما با آپدیت، Galaxy Buds از این فناوری می‌توان برای انتقال صدا از گوشی هوشمند به چند هدفون به صورت نامحدود استفاده کرد.

علاوه بر این، کاربران Galaxy Buds2 Pro و Buds2 می‌توانند از کیفیت صدا 360 نهایت لذت را ببرند. البته، شما باید برای استفاده از این کیفیت صدا، هدفون خود را با تلویزیون‌های Samsung Neo QLED، QLED  و OLED جفت کنید. کاربران Galaxy Buds2 Pro در صورت نیاز می‌توانند از قابلیت سوئیچ خودکار سامسونگ برای تغییر اتصال بین تبلت‌ها، گلکسی بوک‌ها و تلویزیون‌های این شرکت استفاده کنند. این قابلیت‌ها  از اواخر فوریه به کاربران Galaxy Buds2 Pro، Buds2  و Buds FE ارائه می‌شوند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.