تالار مقالات بروز تکنولوژی

Spotify و Epic Games می‌گویند تغییرات App Store اپل با DMA مطابقت ندارند

Spotify، Epic Games، Deezer، Paddle  و چند توسعه‌دهنده دیگر و انجمن‌های اتحادیه اروپا به تازگی نامه‌ای را به کمیسیون اروپا ارسال کردند. در این نامه از طرح پیشنهادی اپل برای انطباق با قانون DMA شکایت کرده‌اند. ۳۴ شرکت و انجمن باور دارند که برنامه‌های اپل قانون DMA مطابقت دارد. طبق این نامه، تغییرات اپل، این قانون را نادیده می‌گیرد.

تغییرات App Store اپل با DMA مطابقت ندارند. به علاوه، اپل، اجازه نصب و استفاده از فروشگاه‌های اپلیکیشن جدید را برای توسعه‌دهندگان، پروسه‌ای دشوار و پرخطر در نظر می‌گیرد.  اپل موظف است تا تاریخ 7 مارس از قانون پیروی کند. انتظار می‌رود که iOS 17.4 در اوایل هفته بعد عرضه شود. در این بازه زمانی، بازار‌های برنامه‌های جایگزین و قابلیت‌های جدید طراحی شده اپل اجرایی می‌شوند.

در حمایت از تغییراتی که در حال پیاده‌سازی هستند، شرکت اپل امروز بیانیه‌ای را منتشر کرد. در این بیانیه درباره الزامات بازار‌های اپلیکیشن جایگزین و برنامه‌های نصب شده از طریق آن بازار‌ها اطلاعاتی منتشر شده است. شرکت‌ها و انجمن­ها از اتحادیه اروپا درخواست دارند که اقدامی سریع و به موقع علیه اپل انجام دهد.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.