تالار مقالات بروز تکنولوژی

هنگام رانندگی با تسلا از عینک‌های Vision Pro استفاده نکنید

در رسانه‌های اجتماعی، ویدیو‌ها و تصاویری از افرادی پخش شده است که از هدست‌ها هنگام صرف غذا در رستوران‌ها، ورزش در باشگاه ورزشی یا پیاده روی در خیابان استفاده می‌کنند. ویدیو‌هایی که این هفته در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده‌اند، صحنه‌ای از رانندگان را نشان می‌دهد که از ویژه پرو استفاده می‌کنند. ظاهراً این رانندگان از جاده‌ای که مقابل آن‌ها قرار دارد به دلیل استفاده از عینک‌های ویژن پرو بی‌خبر هستند! این ویدئو‌ها باعث شد که مقامات فدرال، هشدار‌هایی را صادر کنند.

اما آیا واقعاً افراد بدون فکر سوار این خودرو می‌شوند و عینک‌های ویژن پرو ساخت اپل را استفاده می‌کنند؟ یا این تصاویر و فیلم‌ها فقط با هدف گرفتن لایک و بازدید بیشتر در رسانه‌ها منتشر شده‌اند؟ عینک‌های جدید ویژن پرو دارای ویژگی‌هایی هستند که باعث فاصله گرفتن فرد از دنیای واقعی می‌شود. در واقع، با پوشیدن عینک‌های ویژن پرو وارد دنیای دیجیتالی می‌شوید. از زمان انتشار عینک ویژن پرو در تاریخ ۲ فوریه، تصاویر و ویدیو‌هایی از افراد در موقعیت‌های عجیب و غریب همراه با این عینک به اشتراک گذاشته شده است.

بسیاری از این ویدیو‌ها احتمالاً توسط فردی غیر از راننده ثبت شده‌اند. با این حال، ویز حمل و نقل به این ویدیو‌ها برای حفظ امنیت بیشتر توجه می‌کند. آقای Buttigieg طی پستی در منبع خبری x که حاوی عکسی از راننده دارای عینک ویژن پرو است، نظر خود را اعلام کرد. وی گفته است که یک راننده انسان برای تمام خودروهایی که سیستم پیشرفته رانندگی خودکار دارند، لازم است.

سازمان ایمنی ترافیک بزرگراه‌های ملی نیز در روز سه شنبه وارد این بحث شد. این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که رانندگی با استفاده از عینک‌های ویژن پرو، خطرناک است و امنیت افراد به خطر خواهد اُفتاد. در واقع، ایمنی افراد در جاده به علت استفاده از عینک ویژن پرو در هنگام رانندگی، نادیده گرفته می‌شود.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.