تالار مقالات بروز تکنولوژی

اپلیکیشن Webex برای Apple Vision Pro در دسترس قرار گرفت

امروز، سیسکو از راه اندازی برنامه ویدئو کنفرانس Webex خبر داد که برای Apple Vision Pro طراحی شده است. این برنامه به شکلی طراحی شده است که برای کاربران امکان تجربه بهترین ارتباط ویدیویی را فراهم می کند. برنامه Webex از Personas پشتیبانی می‌کند و به کاربران Vision Pro اجازه می‌دهد تا هنگام استفاده از هدست، تصویری از خود  را در تماس‌های ویدیویی به اشتراک بگذارند. در واقع، این هدست، صدای فضایی نیز دارد.

Webex برای اپل ویژن پرو دارای قابلیت‌های مختلفی است. بعد از اجرای Webex می­توانید کنفرانس‌های ویدیویی را به صورت تصویری با مخاطبین خود برقرار کنید. شما می‌توانید از طریق قسمت” بوم بی‌نهایت” در اَپل ویژن پرو، پنجره‌های محتوا را مرتب کنید. پرسونای شما می‌تواند نمایشی طبیعی و پویا از حرکات دست و صورت‌تان باشد. در واقع، پرسونا به مخاطبین‌تان اجازه می‌دهد تا وقتی که دستگاه اپل ویژن پرو را استفاده می‌کنید، شما را در Webex مشاهده کنند.

ویژگی‌های مختلفی به Webex اضافه شده‌اند؛ این قابلیت‌ها شامل حذف نویز، ترجمه فوری مکالمات و نظرسنجی زنده هستند. کاربران می‌توانند وارد اپلیکیشن Webex شوند و بعد از انتخاب گزینه join، جلسات را بین ویژن پرو، مک یا آیفون منتقل کنند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.