تالار مقالات بروز تکنولوژی

نگاهی به شیائومی Pad 6S Pro

در چند هفته قبل، گزارش‌های زیادی درباره تبلت شیائومی منتشر شده است. در اوایل این ماه، گزارشی در سایتWeibo  نشان داد که شیائومی تبلت جدیدی را معرفی خواهد کرد. اطلاعات فاش شده حاکی از این است که این دستگاه، پد 7 پرو خواهد بود، اما افشاگر سایت Weibo ادعا کرد که دستگاه شیائومی پد 6 اس پرو در لیست جدیدترین دستگاه­های این برند قرار دارد. احتمالاً این اطلاعات درست باشد؛ چون یکی دیگر از افشاگران سایت Weibo عکسی برگرفته از سایت رسمی شیائومی را به اشتراک گذاشته است.

شیائومی پد ۶ اس پرو در هیچ یک از وب سایت‌های شیائومی یافت نمی‌شود. بنابراین، احتمالاً اطلاعاتی به صورت ناگهانی درباره این تبلت فاش شده و از بین رفته است. طبق گزارش‌های فاش شده، Pad 6S Pro با صفحه نمایش 12.45 اینچی عرضه می‌شود. این اطلاعات با تصویری که اخیراً منتشر شده است، مطابقت دارد. اما نکته جالب این است که ماژول دوربین در پشت دستگاه قرار دارد. این دستگاه از این نظر شبیه به گوشی شیائومی ۱۴ است. این دستگاه با دوربین پشت ۵۰ مگاپیکسلی ساخته شده است.

گزارش‌های قبلی حاکی از این بود که شیائومی پد ۶ اس پرو دارای پردازنده اسنپدراگون ۸ خواهد بود. ظاهراً این دستگاه دارای صفحه نمایش با پنل LCD و نرخ تجدید ۱۴۴ هرتز خواهد بود. خبری از ماه گذشته نیز جزئیاتی را درباره شارژ این دستگاه فاش کرده است. ادعا می‌شد که این تبلت دارای قابلیت شارژ ۱۲۰ وات است. احتمالاً این دستگاه در اواخر این ماه عرضه می‌شود.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.