تالار مقالات بروز تکنولوژی

ساعت شیائومی Watch 2 با نصف قیمت پیکسل واچ 2 عرضه می‌شود

شرکت شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه ساعت هوشمند دیگر  با سیستم عامل Wear OS است. این ساعت با تراشه‌ای قدرتمند و قیمتی مناسب در اروپا عرضه می‌شود. سال قبل، شرکت شیائومی، ساعت هوشمند Xiaomi Watch 2 Pro را به عنوان برترین محصول مجهز به سیستم عامل Wear OS معرفی کرد. در حال حاضر، به نظر می‌رسد که این شرکت در حال ساخت یک مدل مشابه، اما مقرون به صرفه است.

ظاهراً، اطلاعاتی درباره ساعت  Xiaomi Watch 2 Pro در سایت‌های خرده‌فروشی اروپا منتشر شده است. این اطلاعات، نشان دهنده طراحی ساده‌تر و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر این دستگاه است. همچنین، اطلاعاتی درباره مشخصات محصول نیز به اشتراک گذاشته شده است. به نظر می‌رسد که یکی از بزرگترین تغییرات این ساعت، حذف قاب چرخان است.

این دستگاه دارای صفحه نمایش با پنل AMOLED 1.43اینچ است. همچنین، وضوح نمایشگر این ساعت برند شیائومی بسیار بالا است. به نظر می‌رسد که برای کاهش هزینه‌ها، در انتخاب متریال مورد استفاده نیز تغییراتی صورت گرفته است. به عنوان مثال، برای ساخت این مدل ساعت از فولاد ضدزنگ به جای آلومینیوم استفاده می‌شود. اما ویژگی مقاومت در برابر نفوذ آب در این مدل ساعت تغییر نکرده است. این دستگاه دارای سایر قابلیت‌ها از قبیل سنجش اکسیژن خون، شمارش ضربان قلب و… است. هیچ اطلاعیه‌ای درباره تغییر سنسور‌ها نیز منتشر نشده است.

همچنین، این ساعت از پردازنده Snapdragon استفاده می‌کند و باتری با طول عمر ۶۵ ساعت دارد. طراحی این دستگاه احتمالاً شبیه به ساعت‌های گلکسی واچ 4، 5 و 6 برند سامسونگ است. احتمالاً دو دکمه در سمت راست ساعت تعبیه شده است و در رنگ‌بندی مشکی و نقره‌ای نیز به فروش میرسد. در سایت WinFuture   به این موضوع اشاره شد که قیمت‌گذاری بین خرده فروشان متغیر است. این دستگاه با قیمت بین ۱۹۹ الی ۲۱۹ یوورو به فروش می‌رسد. این قیمت تقریباً معادل نیمی از قیمت پیکسل واچ ۲ است. برای خرید پیکسل واچ ۲ باید ۳۹۹ دلار هزینه کنید. تا حالا، اطلاعات موثقی درباره تاریخ عرضه این محصول منتشر نشده است. اما طبق برخی از اطلاعات، احتمالاً این ساعت در اواخر ماه عرضه شود.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.