تالار مقالات بروز تکنولوژی

طبق گزارشات، گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ در ماه جولای عرضه می‌شود

گلکسی زد فولد ۶، احتمالاً جزو سایر دستگاه‌های هوشمند تاشو برند سامسونگ محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد که این دستگاه دارای طراحی مشابه با گلکسی ۲۴ اولترا است. رندر‌ها یا تصاویری از این گوشی تاشو در روز چهارشنبه به صورت آنلاین منتشر شده‌اند. صحبت رند‌ها مورد تأیید قرار نگرفته است. سامسونگ گفته است که نظری درباره شایعات و گمانه زنی‌ها ندارد.

رندر‌های گلکسی زد فولد ۶ نشان می‌دهد که این دستگاه دارای ابعاد و صفحه نمایش مشابه با مدل‌های قبلی است. در اسلات‌های  USB C، دکمه‌های صدا و اسلات سیم‌کارت تغییری ایجاد نمی‌شود. حتی دوربین‌های این دستگاه هم از حسگر‌های مشابه با گلکسی زدفولد ۵ استفاده می‌کنند. Smartprix انتظار دارد که گلکسی زدفولد 6 دارای قابلیت هوش مصنوعی باشد. گلکسی زد فولد ۶ مورد می‌تواند سایر گوشی‌های هوشمند برند‌های اپل و گوگل مانند آیفون و پیکسل رقابت کند. گوشی‌های تاشو از پرطرفدارترین انواع موبایل‌های ساخت برند سامسونگ هستند. این گوشی‌ها طراحی تکامل یافته‌تری دارند.

یکی از نقاط ضعف گوشی‌های سامسونگ تاشو، قیمت آن‌ها است. در سال قبل، گوشی زد فولد ۵ برند سامسونگ با قیمت ۱۸۰۰ دلار عرضه شد. این قیمت مربوط به قبل از تخفیفات است. قیمت این دستگاه از گوشی گلکسی از ۲۴ گران‌تر بود. گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ با قیمت اولیه ۸۰۰ دلار عرضه می‌شدند. یکی دیگر از نقاط ضعف این گوشی‌ها، طراحی شکننده آن‌ها است. البته، سامسونگ اقداماتی را در زمینه انجام داده است. طبق گفته سامسونگ، زدفولد ۵ دارای طراحی است که به باز و بستن بهتر گوشی کمک می‌کند. در واقع، این طراحی باعث می‌شود که دوام گوشی بیشتر باشد. این غول فناوری در کره مستقر شده و هنوز تاریخ عرضه گلکسی زد فولد ۶ را اعلام نکرده است. اما طبق گزارشات و شایعات، این دستگاه ساخت برند سامسونگ، احتمالاً در جولای عرضه شود.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.