تالار مقالات بروز تکنولوژی

شرکت اپل در حال برنامه‌ریزی اپل واچ اولترا MicroLED است

طبق گزارش‌های انجام شده در تایوان و کره، اپل به ساخت دستگاه‌های microLED تعهد دارد. هفته قبل، این موضوع اعلام شد که پروژه ساخت این دستگاه به صورت غیرمنتظره لغو شد. این شایعه منتشر شد که اپل واچ با نمایشگر microLED به بازار عرضه خواهد شد.

مینگ چی کو، تحلیلگر شرکت اپل به این موضوع پرداخت و گفت که اپل پروژه را لغو کرده است. برخی از منابع خبری گزارش می‌دهند که شرکت اپل دارای چند تیم داخلی است که پروژه‌های microLED را مدیریت می‌کنند. این شرکت به دنبال سایر تأمین‌کنندگان است. منابع خبری گزارش داده‌اند که تراشه led osram به علت تضعیف عملکرد جایگزین شده است. احتمالاً شرکت اپل، جایگزینی برای کشور‌های تایوان و چین پیدا کرده باشد که در زمینه تولید miscoled پیشگام هستند.

اخیراً، تایوان پروسه تولید انبوه پنل‌های نمایشگر microLED اپل واچ را شروع کرده است. PayNitride نیز در زمینه تولید انبوه تراشه‌های دیگر فعالیت می‌کند. مذاکرات بین شرکت اپل و PlayNitride به با شکست مواجه شده است. قبلاً گفته شده بود که تایوان و کره جنوبی می‌توانند از تولیدکنندگان برتر تراشه‌های microled باشند.
در گزارش‌ها آمده است که شرکت اپل برای استفاده از این تکنولوژی، هزینه‌ای را صرف می‌کند. اپل با این چالش برای تولید نمایشگر‌های مجهز مواجه است. احتمالاً‌امیدوار است که در آینده نمایشگر‌های microLED را در تعداد بیشتر تولید کند؛ اپل واچ اولترا اولین محصولی نیست که این فناوری را مورد استفاده قرار می‌دهد. شرکت اپل ممکن است که در زمینه تولید microled  برای نسخه‌های بعدی و دستگاه‌هایی مانند اپل ویژن پرو تصمیم بگیرد.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.