تالار مقالات بروز تکنولوژی

3 روش سریع اطلاع از حجم باقی‌مانده اینترنت مخابرات|راهنمای تصویری و گام به گام

اطلاع از حجم باقی‌مانده اینترنت مخابرات🌎 یکی از دغدغه‌های کاربران است؟ از اینترنت مخابرات استفاده می‌کنید و می‌خواهید بدانید چقدر از حجم اینترنتان باقی‌مانده است؟ نگران نباشید در این بلاگ با ۳ روش اطلاع از حجم باقی‌مانده اینترنت مخابرات آشنا می‌شوید.

 اینترنت مخابرات یکی از ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت است که با خدمات اینترنتی فروش adsl  توانسته طرف‌داران زیادی را به خود جذب کند. هر کاربر مخابرات دارای یک پنل کاربری است که از طریق آن می‌تواند اقدام به شارژ سریع اینترنت مخابرات 🚀و مشاهده و یا اطلاع از حجم باقی‌مانده اینترنت مخابرات کند. با ما باشید تا به‌صورت گام‌به‌گام طریقه اطلاع از حجم باقی‌مانده اینترنت مخابرات را یاد بگیرید😉.

✨۳ روش طلایی باقی‌مانده اینترنت مخابرات چیست؟

۳ روش سریع اطلاع از حجم باقی‌مانده اینترنت را می‌شناسید؟ سه روش مشاهده حجم مصرفی اینترنت وجود دارند که شامل: پنل کاربری . ۲: دانلود و نصب اپ مخابرات و ۳ : شماره‌گیری کد*2020*2*3  است. در پنل‌های کاربری اینترنت مخابرات علاوه بر قابلیت شارژ اینترنت، ویژگی اطلاع از حجم باقی ماند اینترنت مخابرات را در اختیار کاربرانش قرار داده است. از طریق این پنل کاربری، کاربر می‌تواند خیلی سریع حجم مصرفی اینترنت و باقی‌مانده زمان اینترنت خود را ببینید و در صورت اتمام حجم خود اقدام به شارژ اینترنت خود کند. به همین دلیل اینترنت مخابرات با ارائه یک پنل کاربری باتجربه کاربری مناسب و کاربرپسند بدون هیچ پیچیدگی  کار را برای کاربران آسان کرده است. در این پنل کاربری کاربر می‌تواند اطلاعات کاربری شامل (رمز عبور، آدرس، حجم مصرفی و مدت‌زمان باقی‌مانده از مصرف اینترنت) ببیند. در ادامه بیشتر با این سه روش مشاهده باقی مانده اینترنت مخابرات آشنا می‌شوید👇.

قبل از آن ما به شما یکی از راه های سریع وصل شدن به اینترنت جهانی یعنی  اینترنت adsl تک نت را پیشنهاد می کنیم که با سرعتی فوق العاده شما را شگفت زده می کند.

 روش اول: ورود به پنل کاربری برای مشاهده باقی‌مانده اینترنت

  1. برای ورود به پنل کاربری خود باید ابتدا وارد سامانه اینترنت آدرس   adsl.tci.ir/panel اینترنتی مخابرات شوید. در این صفحه بخش ورود به سامانه را می‌بینید که باید نام کاربری و گذرواژه خود را وارد نمایید.
  1. نام کاربری شما شامل شماره‌تلفن ثابت ثبت‌نام شما (به همراه کد شهر بدون صفر) برای سرویس اینترنت پر سرعت مخابرات است و گذرواژه شما همان کلمه عبوری است که از طریق پیامک از مخابرات دریافت کرده‌اید. با واردکردن نام کاربری و کلمه عبور می‌توانید روی بخش ورود به سامانه کلید کنید تا به پنل کاربری خود وارد شوید.
  2. در بخش داشبورد خود می‌بینید که می‌توانید علاوه بر اطلاعات کاربری خود سرویس فعال، ترافیک‌های زمان‌دار و حجم مصرفی اینترنت روزانه خود را ببینید.

روش سریع اطلاع از حجم باقی‌مانده اینترنت مخابرات🚀

 اگر برای اطلاع از حجم باقی‌مانده اینترنت مخابرات خود عجله دارید می‌توانید روش دوم را امتحان کنید🤩! در روش دوم دیگر نیازی به ورود به سامانه اینترنت مخابرات و پنل کاربری نیست. در این روش شرکت مخابرات برای صرفه‌جویی در وقت مشترکین از سامانه همراه برای اطلاع از حجم باقی‌مانده اینترنت مخابرات استفاده کرده است. کاربران با این روش می‌توانند بدون نیاز به ورود به سامانه و پنل کاربری خیلی سریع استعلام حجم مصرفی خود را بگیرند. درواقع کاربران با استفاده از یک کد تعیین شده توسط مخابرات با گوشی‌های همراه می‌توانند از حجم باقی‌مانده اینترنت مخابرات اطلاع یابند.

آیا روش های جلوگیری هک وای فای را میشناسید؟ اینجا کلیک کنید.

💡 کد اطلاع  حجم باقیمانده اینترنت مخابرات چیست؟

  1. کاربران می‌توانند برای اطلاع از حجم مصرفی اینترنت مخابرات کد *2020*2*3# درگوشی خود شماره‌گیری کنند.
  • همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید بعد از واردکردن کد، کاربر باید کد شهر و شماره‌تلفن ثابتی که دارای سرویس اینترنت فعال است را وارد کند. مانند تصویر زیر با انتخاب گزینه ارسال بعد از چند دقیقه به گوشی شما پیامک فرستاده می‌شود.
  • طریق پیامک ارسالی توسط شرکت مخابرات اطلاعات بسته اینترنتی مانند (نوع سرویس پیش‌پرداخت، حجم کلی سرویس،  طرح خریداری شده، حجم باقی‌مانده اینترنت و زمان اتمام آن) را به شما نشان می‌دهد.

 💡روش سوم: دانلود و نصب اپ مخابرات برای اطلاع از حجم باقی‌مانده اینترنت مخابرات

یکی دیگر از سه روش اطلاع از حجم باقی‌مانده اینترنت مخابرات دانلود و نصب اپلیکیشن مخابرات است. با دانلود و نصب اپلیکیشن مخابرات می‌توانید اینترنت خود را مدیریت کنید و از حجم مصرفی و مدت‌زمان باقی‌مانده آن اطلاع یابید. بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن مخابرات باید نام کاربری و رمز عبور (همان‌طور که توضیح دادیم) را وارد کنید.

حفظ حریم خصوصی در اینترنت را اینجا یاد بگیرید

بعد از ورود به‌حساب کاربری خود از طریق اپ مخابرات صفحه‌ای مانند تصویر زیر را مشاهده می‌کنید.

در این صفحه می‌توانید سرویس‌های فعال و اطلاعاتی در مورد تعداد روزهای باقی‌مانده، حجم باقی‌مانده را مشاهده کنید.

شما علاوه بر اطلاع از حجم باقی‌مانده اینترنت مخابرات می‌توانید سرویس اینترنت بخرید.

برای اطلاع از سرویس اینترنت adsl ، اینترنت tdlte و پهنای باند اختصاصی تک نت کلیک کنید

 

مانده اینترنت تلفن ثابت چقدر است؟

 میپرسید مانده تلفن ثابت تان چقدر است؟تمامی شرکت های ارائه دهنده اینترنت ثابت بسته هایی اینترنتی با تعرفه های متفاوتی را به فروش میرساننند که هر کدام تاریخ انقاض خود را دارد.بعد از پایان تاریخ انقضا  بسته ها دیگر اینترنت شما تمام شده است به همین دلیل کاربران قبل از اینکه حجم باقی مانده adsl آنها  تمام شود اقدام به خرید ترافیک اصافه میکنند.در تمامی شرکتها  ، کاربران میتوانند با وارد کردن اطلاعات کاربری خود در قسمت پنل کاربری به مشاهده حجم اینترنت مخابرات بپردازند.

 

 نتیجه

 در این مقاله با ۳ روش اطلاع از حجم باقی‌مانده اینترنت مخابرات آشنا شدید. کاربران مخابرات می‌توانند با استفاده از سامانه مخابرات و ورود به پنل کاربری خود از حجم مصرفی اینترنت خودآگاه شوند و یا با دانلود و نصب اپ مخابرات وارد پنل خود شوند و اطلاعات سرویس اینترنت خود را مشاهده کنند. اما سریع‌ترین روش برای اطلاع از حجم باقی‌مانده اینترنت کدام است؟ از طریق شماره‌گیری کد 2020*2*3# کاربران می‌توانند خیلی سریع‌تر و بدون اتلاف وقت از باقی‌مانده حجم مصرفی اینترنت خودآگاه شوند. به نظر شما بهترین روش برای اطلاع از حجم باقی‌مانده اینترنت مخابرات چیست؟🤔

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.