تالار مقالات بروز تکنولوژی

راهنمای جامع تنظیمات اینترنت آیفون | اینترنت آیفون 2023

آیا شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر با تنظیمات اینترنت ایفون آشنایی ندارید؟ آیا به هنگام تنظیم کردن اینترنت گوشی خود، با چالش مواجه شده‌اید؟ با گسترش یافتن فضاهای مجازی، استفاده از اینترنت هم بسیار گسترش پیدا کرده است. از سوی دیگر، برخی از گوشی‌ها مثل گوشی‌های برند آیفون به راحتی به اینترنت وصل نمی‌شوند. در چنین مواردی افراد برای این که بتوانند از فضاهای اینترنتی بهره مند شده و امور خود را پیش ببرند، به تنظیمات اینترنت ایفون رجوع می‌کنند. این مقاله مخصوص افرادی است که به هنگام وصل شدن به اینترنت با استفاده از گوشی‌های همراه آیفون یا آیپدهای آیفون، با مشکل مواجه شده‌اند و می‌خواهند این مشکل خود را حل کنند. با تک نت همراه باشید.

چگونه به اینترنت آیفون وصل شویم؟

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که خیلی از کاربران با آن مواجه می‌شوند، مشکل وصل نشدن اینترنت آیفون است. برای این که به قسمت تنظیمات آیفون رفته و اینترنت آن را فعال کنید، بهتر است ابتدا از اینترنت پرسرعت استفاده کنید. در جهت بهبود تنظیمات اینترنت ایفون بهتر است که از پر سرعت‌ترین بسته‌ها استفاده کنید و حجم آن را نیز متناسب در نظر بگیرید. پس از این که بسته را خریداری و فعال نمودید، باید به مرحله بعد بروید. لازم به ذکر ست که استفاده از بسته‌های اینترنتی پر سرعت که به سرویس اینترنت وایرلس یا سایر سرویس‌های محبوب مجهز هستند، بهتر است؛ چرا که این بسته‌ها شما را سریعتر وارد فضاهای اینترنتی می‌کنند.

در تک نت بخوانید: رفع مشکل وصل نشدن اینترنت

 تنظیمات  cellular data در آیفون

تنظیمات اینترنت ایفون

به قسمتی از سیستم‌های آیفون که به سیم کارت کاربر مرتبط می‌شود،cellular data می‌گویند. با استفاده از این بخش کاربرانی که اینترنت سیم کارت را مورد استفاده قرار می‌‌دهند هم می‌توانند به اینترنت در گوشی‌‌ها یا سخت افزارهای آیفون دست پیدا کنند. برای این که تنظیمات cellular data را بهبود ببخشید، ابتدا باید وارد تنظیمات آیفون شوید، اما بخش تنظیمات آیفون در کجا است؟ بخش تنظیمات در هر گوشی یا سخت افزاری یک بخش مهم است که نرم افزار مربوط به آن همواره فعال شده است. می‌توانید با استفاده از این بخش وارد تنظیمات اینترنت ایفون بشوید.

بعد از این که تنظیمات را انتخاب کردید، وارد قسمت cellular data شوید. در این بخش باید تنظیمات apn را وارد کنید اما توجه داشته باشید که این تنظیمات در هر کدام از سیم‌ کارت‌ها، متفاوت است و ویژگی‌های خاصی دارد. در سیم کارت همراه اول، apn با نام mcinet ، در سیم کارت ایرانسل apn با نام mtnirancell و در سیم کارت‌های رایتل apn را با نام rightel می‌شناسند. لازم است که این کلمات را با توجه به سیم کارت در قسمت ای پی ان وارد کنید. در این مرحله می توانید به اینترنت آیفون دست بیابید.

دریافت تنظیمات اینترنت ایفون با استفاده از سیم کارت همراه اول

تنظیمات اینترنت ایفون همراه اول به دو شکل مختلف قابل اجرا است. در روش اول شما می‌توانید به وب سایت همراه اول رجوع کرده و تنظیمات اینترنت تلفن همراه خود را دریافت کنید. با توجه به این که کاربران همراه اول رو به افزایش است، این شرکت برای تمامی کاربران یک سری راهکارهای ویژه را برای اتصال به اینترنت در نظر گرفته است. در روش دوم، شما باید از طریق پیامک تنظیمات اینترنت سخت افزار خود را دریافت کنید. برای این کار ابتدا به شماره ۸۰۸۸ پیامکی خالی ارسال کنید. کمی بعد یک پیامک که حاوی اطلاعات مختلف در مورد تنظیمات اینترنت همراه اول برای آیفون است، به شماره همراه شما ارسال خواهد شد.

در تک نت یاد بگیرید: بهترین ترفند های بالا بردن سرعت اینترنت گوشی

تنظیمات اینترنت ایرانسل آیفون

تنظیمات اینترنت ایفون

ممکن است شما هم جزو افرادی باشید که برای وصل شدن به اینترنت در سخت افزارهای آیفون، از سیم کارت ایرانسل استفاده می‌کنید. حال برای وصل شدن به اینترنت آیفون لازم است که از کد ۱۳۰*۳*۶# استفاده کنید و با آن تماس بگیرید. چند ثانیه بعد از انجام این کار اینترنت تلفن همراه شما ارسال خواهد شد. چنانچه هنوز به تنظیمات اینترنت ایرانسل در ایفون دست پیدا نکرده‌اید، بهتر است این کار را زیر نظر کارشناسان ماهر پیش ببرید تا سردرگم نشوید. البته این را هم بدانید که فرآیند تنظیمات اینترنت ایرانسل در آیفون تنها از طریق همین کد مشخص می‌شود. کارشناسان هم از همین کد استفاده می‌کنند. پس بهتر است چندین بار خودتان کد را امتحان نمایید و در صورت ناچاری از کارشناسان کمک بگیرید.

10 برنامه افزایش سرعت اینترنت قطعی 2023 (راهنما جامع)

تنظیمات اینترنت سخت افزار آیفون با استفاده از سیم کارت رایتل

چنانچه می‌خواهید از اینترنت‌ فوق پر سرعت سیم کارت رایتل در سخت افزارهای آیفون استفاده کنید اما نمی‌دانید چگونه، با ما همراه باشید. راه اندازی اینترنت آیفون یا استفاده از این سیم کارت‌ها، بسیار ساده‌تر از دو روش قبلی است. به طور کلی اپراتورهای رایتل خودشان به طور خودکار شما را به اینترنت وصل می‌کنند و نیاز به انجام اقدامات خاص نیست.

در این سیستم، شرکت رایتل ابتدا سیم کارت را به طور خودکار فعال می‌کند. سپس سیم کارت از نزدیک‌ترین دکل‌های مخابراتی که در آن موقعیت مکانی وجود دارند، کمک گرفته و شما را به اینترنت آیفون وصل می‌کنند. به همین دلیل است که خیلی از افرادی که دارای آیفون ۱۳ هستند، از این سیم کارت‌ها بهره می‌برند. تنظیمات اینترنت ایفون ۱۳ پرو مکس با استفاده از سیم کارت رایتل مشقتی نخواهد داشت. البته باید پس از ثبت کردن سیم کارت و راه اندازی آن، اینترنت تلفن خود را فعال نمایید تا به شبکه‌های اینترنتی متصل شوید.

در تک نت بخوانید: دلایل کاهش سرعت اینترنت چیست؟

تغییر باند اینترنت دیتا در تنظیمات اینترنت سخت افزارهای آیفون

اگر از اینترنت پهنای باند اختصاصی استفاده می‌کنید، باید چگونگی تغییر پهنای باند دیتا را هم یاد بگیرید تا به اینترنت آیفون وصل شوید. برای انجام این کار ابتدا باید به قسمت تنظیمات اینترنت ایفون بروید و سپس وارد بخش cellular شوید. پس از آن هم گزینه ویس و دیتا را انتخاب کرده و آن را فعال نمایید. با انجام این مراحل، پهنای باند اینترنت شما تغییر خواهد کرد.

لیست بهترین بازی های ایفون رایگان 2023| معرفی 17 بازی

تنظیمات اینترنت ایفون ۱۳ و آیفون x

تنظیمات اینترنت ایفون

شاید برای شما هم مهم باشد بدانید که‌ چطور می‌توان تلفن‌های همراه پیشرفته آیفون را به اینترنت وصل کرد. شاید در گوشی همراه خود به اینترنت گیمینگ نیاز دارید و یا نه، می‌خواهید امور کاری خود را با استفاده از اینترنت پیش ببرید. در هر صورت، اینترنت آیفون مورد نیاز است. قبل از هر کاری، اطمینان حاصل کنید که بسته اینترنتی دارید. شما می‌توانید از اینترنت adsl که اینترنتی پیشرفته برای موبایل است، استفاده کنید. برای این که بتوانید به تنظیمات اینترنت ایفون x  و آیفون ۱۳ دست پیدا کنید، طی کردن مراحل زیر ضروری است:

  • ابتدا وارد قسمت منو در سخت افزار شوید.
  • سپس به کمک نوار پیمایش صفحه گزینه تنظیمات را پیدا کرده و انتخاب کنید.
  • در این بخش قسمت general را انتخاب نمایید.
  • سپس به قسمت نت ورک بروید و در آخر هم وارد بخش cellular بشوید.
  • در مرحله بعد، cellular را روشن نمایید و آن را بر روی گزینه on قرار دهید.
  • در این بخش ممکن است آدرس apn را از شما بخواهند که در چنین شرایطی آدرس‌ها apn مخصوص سیم کارت باید وارد شوند.

پهنای باند اختصاصی چیست 2023|مزایای پهنای باند اختصاصی

سخن آخر

ما در این مطلب در مورد تنظیمات اینترنت ایفون با شما صحبت کردیم و مراحل وصل شدن به اینترنت را بیان نمودیم. تنظیمات اینترنت ایرانسل آیفون ۱۳ پرو مکس، تنظیمات اینترنت رایتل و همچنین تنظیمات اینترنت همراه اول تفاوت‌هایی با هم دارند. این سیم کارت‌ها هر کدام apn متفاوتی دارند که باید با توجه به همان آدرس به اینترنت وصل شوند. در غیر این صورت با ارور مواجه خواهید شد. این را بدانید که در هر دستگاه و هر سخت افزاری برای این که بتوانید به شبکه‌های مجازی وصل شوید، به ایننرنت پر سرعت نیاز خواهید داشت. حال چه بهتر که این اینترنت از نوع اینترنت td lte باشد.

 

 

 

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.